Uffa meg

FKHFrøken

Glad i forumet
I dag blei eg skikkelig skremt.

Eg sko på kontroll me synet mitt i dag og hadde da spørt olderforeldrene te sandra om de kunne ha henne den lille halvtimen eg var vekk noe de gjerne ville[:D].

Vel da eg for der fra var alt i skjøneste orden, mormor sko gi sandra ei flaske da det va mat tid og morfar sto på kjøkkenet å tok oppvasken etter middagen. alt var som normalt.

Vel det var det ikkje når eg kom tilbake. da hadde morfar vært ute med båset og skulle ned i kjelleren og valgte så å bruke døren utvendig og det endte med at han klarte å snofle i beina sine og ramlet ned 6-7 murtarapper og kyttet seg opp over øye, fikk masse skrubsår i fjeset, kjempe kul på foten pluss skrubsår og smerter rundt ribbebeina. han så ikkje ut.
det såg ut som om noen hadde slåst med han for å si det sånn.
vel bekymra så eg va fekk eg han med meg te legevakten og det endte med at han måtte sy 4 sting over øyet, brist i ribbebeina og en forslått fot. kjørte han te legevakten i 3 tiden i dag og han va ikkje hima før nærmere 7 i kveld. masse venting på å komme inn for å ta rønken, så mamma kom te byen i hal 6 tiden for da å ta med seg mormor te sykehuset å hente han.

uff syntes så synd på han. fekk heilt vondt innvendig når eg høre han har det vondt eller har ødelagt seg. han er jo bare den beste morfaren eg kunne hatt og sandra stortrives hos han de har virkelig knyttet et godt bånd til hverandre. stakkar hu va litt redde når hu så at han holdt et blodig håndkle te hodet sitt i dag.

Tenkte eg sko kjøpe ein liten ting te han fra sandra og lage et god bedringskort til han også det fortjener han så snille han e med oss.

noen som har tips te ka eg kan kjøpa fra sandra?

Huff! Så bra at det gikk så bra som det gjorde, kunne fort slått seg veldig!

Ingen gave tips dessverre... sliter med å skal finne en gave selv for tiden, heeeelt blank!

Back
Topp