uff...

1rosa+1til?

Elsker forumet
I dag murrer det og jobber noe så forferdelig i livmora mi[8D] Sånne små smerter og tikninger hele tia hehe... Men i uke 6 vokser jo ungen grusomt mye oxo da... Den går fra 3-5 mm til 10-15 mm... Og det er jo ganske mye hehe. Jeg er nå 6+2 og i morra skal jeg ha første svangerskaps time hos legen[:D]
Kjenner jeg gruleder meg litt hehe...

Åssen har dere damer det da?

oi så gøy[:D]

Så spennende da hold oss oppdatert.

Jeg er både sulten og kvalm, for kvalm til å spise og for sulten til å la være... [X(]

emmeline87 : de smertene/srekkinga + stikkinga jeg har, føles ut som milde el smerter[8D] og så kommer det innimellom små boble følelser[;)] Akkuratt som om jeg har litt luft inni der.... Kjennes helt merkelig ut... Gleder meg til å få ny ul time<3<3<3 Og jeg håper det går bra hos legen i morra <3<3<3 Får jo en da pos tester her hjemme... Tok siste cb+ jeg hadde i går... Og den var jo pos, men trur det var noe rart med testen. For etter 5 min forsvant den tykke streken og ble en tynn en i stedet? Noen som har opplevd dette før?

ORIGINAL: Sny

Så spennende da hold oss oppdatert.

Jeg er både sulten og kvalm, for kvalm til å spise og for sulten til å la være... [X(]

Ditto på den! Det er helt grusomt! Så blir jeg så utrolig FORT sulten, og hvis jeg ikke spiser da
= KVALM![:'(]

Jeg er faktisk overraskende god form, MEN nå er jeg bare 4 uker på vei...
Forrige svangerskap var jeg drit dårlig f jeg tok testen[:'(]

Back
Topp