uff

marie90

Betatt av forumet
har vært oppe i hele natt med mage smerter og blødninger, blødningene er minimale så det er vel fortsatt håp eller??? er helt fortvila her no jeg[:(][:'(] noen som vet hvor langt på vei man må være før de kan se att det er ett foster der inne? jaja er vel bare å forberede seg på att jeg mister det[:(][:(][:(][:(] kryss fingre for meg da jenter

Om du er 5 1/2 uke på vei så skal hjertet begynne å slå så man kan fint se om det er noe inni der på innvendig ul.

Håper det bare er en ufarlig blødning.

ORIGINAL: annahelena

jeg krysser alt jeg har for deg at det skal gå bra

Signere her.

Huff, blødninger er ikke gøy[:(] Skal krysse fingrene for at det går bra for deg

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

ORIGINAL: annahelena

jeg krysser alt jeg har for deg at det skal gå bra

Signere her.

ORIGINAL: tullemor79

Huff, blødninger er ikke gøy[:(] Skal krysse fingrene for at det går bra for deg

Håper virkleig det går bra med deg, opplever det samme selv om dagen å det er ikke noe godt å gå å ikke vite. klem

Nei, og nei så trist å høre!! [:(] Jeg håper det er helt ufarlig. Om du har tvillinger fra før, kan det jo være en mulighet for tvillinger nå også? Og kanskje det da er den ene du mister, men ikke nødvendigvis begge to? Bare en tanke som slo meg...

Kan ikke det være at kroppen ikke er klar for en ny graviditet da? Er jo en stor påkjenning for kroppen å gå gravid og kanskje spesielt når det har vært to der inne[&:]
Men du må ha lykke til så kanskje det bare er en vanlig blødning å ikke noe gale..

Back
Topp