Uff

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Lillegutt er skikkeli dårlig nå[:(] Er forkjøler, har høy feber og bare gråter selvom han er stuptrøtt. Og selv merker jeg at halsen og kroppen verker[:'(] Uff ikke mye søvn på oss nei[:(]

tydelig at det er noe som går nå, er selv ikke helt i form.
Men det er så vondt når de små er syke[:(] Håper det går fort over

ORIGINAL: lillevenn

tydelig at det er noe som går nå, er selv ikke helt i form.
Men det er så vondt når de små er syke[:(] Håper det går fort over

Sign

Uff, god bedring, håper det går fort over!

Uff, dakkars!! tenk at han bygger opp immunforsvaret sitt og blir stor og sterk..kanskje det er tenner på gang eller vaksinen?

takk for det jenter. Er godt å ha noen her inne å klage litt til[;)] Vurderer å ta med lillegutt til legevakten utover dagen hvis han ikke blir bedre. Han er veldig slapp og bare gråter hver gang vi prøver å legge han fra oss. Er helt sløv i blikket, har 39 i feber og noen ganer høres det ut som om han skal kveles av alt slimet han har i halsen og nesen. Prøver å dryppe neseborene hans med litt morsmelk,men det hjelper bare litt også er det like ille igjen. Stakkars gutten min[:(] I tillegg har jeg mistet stemmen pga den vonde halsen,og på toppen av det hele er det SNØSTORM ute[:@] Uff mye klaging fra meg, men har mest lyst til å legge meg ned å begynne å grine[:(]

Det er lov å klage litt og grine en liten skvett.
Håper han blir bedre utover dagen. Kanskje du skulle prøve å ring legevakta først siden det er så dårlig vær ute. Da får du roet deg litt og fått råd om du burde reise på legevakta med han.
God bedring begge to!

ORIGINAL: **Tonje**

ORIGINAL: **Tonje**

GOD BEDRING

Back
Topp