Uff

x1xmarthine

Andre møte med forumet
Uff, da gikk det ikke denne gangen heller.....

Fikk blødninger på torsdag, dagen før test dato[:(] Så nå sitter jeg her og synes livet er drita kjipt!!!!!! Hadde faktisk troen denne gangen ettersom jeg hadde mangen egg av god kvalitet. Så skjønner ikke hvorfor det ikke fester seg????? Alt så jo bra ut!!!

Begynner virkelig å miste troen på dette.....så nå er jeg bare sliten og trist!

Hva gjør jeg nå da???

marthine da, jeg føler med deg, gråt ut dine tårer du og prøv å rette fokusen fremover igjen, jeg hvet at dette er vanskelig for deg, du kan gråte på skulderen min dersom du vil.

Hvordan er dette da har du noen på frys, har du flere forsøk igjen for du er vel på offentlig eller tar jeg feil?

Det er bare en ting å gjøre jenta mi, tenke forover igjen og prøveå holde motet oppe, du vil greie dette på en eller annen måte. Tenker på deg.

Vet ikke hva jeg skal si til deg[:(] Rant en tåre her nå, tenker på deg, vennen[:(]
Klemmer på deg[:(]

Uff. Skjønner godt at du er lei deg og fortvila nå. Sender deg en stor klem!

ORIGINAL: Vugge

Dette her var leit! Tenker på deg.... Husk at det er lov å gråte... Sender en klem din vei..

sender deg en lang god varm klem[:)] føler så med deg i denn vanskelige tiden.

ORIGINAL: Apple

Uff, så trist, Marthine! Skjønner godt at du blir fortvilet... Livet er jammen urettferdig noen ganger! Det er sikkert ikke så lett å tenke positivt akkurat nå, men én dag blir det din tur også! Trøsteklem!

sign denne

Dette var trist marthine[:(] håper det går bra med deg/dere....
håper du begynner å se fremover etterhvert og finner troen igjen...
ikke gi opp håpet vennen[:)]

ORIGINAL: Guria

Det var en trist nyhet.. Jeg føler med deg! [:(]

Kjenner til hvordan du føler det nå ja...men man kommer seg opp fra kjelleren igjen og ser fremover til ny start..tungt men mulig[;)]

Back
Topp