Uff...

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Var hos jordmora i dag (ei ny jordmor) og prøvde å ta opp dette med at jeg har fått skikkelig angst for å føde... Fikk til svar: "ja,det er vel kanskje litt seint å tenke på nå eller???"

Nå er jeg bare kjempe lei meg også nå da!!![&o]

Var på føden på kontroll, og bare for å beskive litt om hvordan jeg har det, så ble jeg både kvalm og svimmel ved synet av de små plastbaljene som de legger babyen i etter fødselen!! Jeg fikk lettere panikk når jordmora ville ha meg inn på fødestua i mangel på andre ledige rom...

Uff... skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette!!!
Nå er det blitt så ille at jeg ikke gleder meg til å bli ferdig engang.[:(]

Enig med minimeg, krev å få pratet med en annen jordmor. Blir så irritert når mennesker er så ufølsomme. Håper alt ordener seg for deg

Bytt jordmor!!! Sånn som det her går det ikkje an å oppføre seg når en er jordmor.....

signerer de andre her, uff stakkars deg. Sender deg mange trøsteklemmer!

Utrolig dårlig gjort av jordmor å si sånt!! [:@][:@]

Enig med de andre, krev å få snakket med noen andre. Du skal jo ikke ha det sånn, blir ikke noe bedre av det liksom.

Stor klem.

Uff, det hørtes ikke bra ut dite. Hvis du var på føden og vi skal på samme sykehus, så er det stor forkjell på jordmødrene. Har vært innom noen ganger, og noen er ordentlig ekle synes jeg..Får håpe det ordner seg for deg...

Fy f***, sånt går ikke an!!!! Kjenner jeg koker her jeg sitter!! Håper du får en anne jordmor under fødsel, som skjønner mer hvordan du har det og har evne til empati!!!

Back
Topp