Uff

Wenche_tutla

Elsker forumet
jeg har da altså sopp på begge brystene.. har hatt d nå i over en uke. puppene er såre ingen ting fungere ... jeg har prøvd sopp drepene krem fra apotektet ( ikke resept ) naturell youghurt både hos meg og  gullet. farris ja u name it.
jeg har pratet med HS i denne forbindelese 2 ganger og får bare beskjed om naturell youghurt at jeg må bruke d lengre .

men nå for 2 dager siden ble  jeg altså nødt for og slutte og amme , jeg har  så vondt  og d er kjøtt sår  jeg blør. fastlege kan ikke ta i mot meg legevakt har for fullt.

og gullet har ikke vist noe savne til pupp før i dag da han satt på fanget  og begynte og  smate på brystet mitt [:(]
jeg  ble så lei meg at jeg begynte og gråte stakkar liten  kan ikke få d beste han vet[:(] så ringte jeg til sykehuset og spørte  om jeg kunne  komm e opp og få resept på medisninene sånn at jeg  kunne bare gå og hente de i morgen, men jeg måte vente til i morgen
 :Problem : i morgen skal jeg til undersøkelse hos gastroskopi bare andre enden [&:] og derfor går på avførende middel  i fra i kveld av og i morgen tidlig  og vil nok ha virkning  til langt på etter middagen .. og da blir vel resultatet igjen at jeg må vente til tirsdag men når er d sånn at  tid er verdi pga melke produksjonen er gått ned og redd for  og miste den... er ikke klar får og gi opp ammingen helt enda.

håper virkelig jeg klarer d i morgen

jeg klarer ikke og puppe d ene brystet lengre jeg må hånd melke d og d er ikke altid enkelt melken spruter jo overalt .

men savner virkelig kosen hvertfall d og se at han  koser seg..er så fred fult  og herlig  å se på

Uff, hørtes fryktelig vond ut[&o] Men ang flaske mating så er det ikke så ille altså, det blir det man gjør det til, like mye kos det også[:)] Ikke bekymre deg for det, gullet kan jo få kose litt med puppen selvom han ikke kan få spise av den akkurat nå.

Håper det ordner seg for deg i morgen, stooor trøsteklem, god bedring

Å huff og huff!!!!![:(][:(][:(]

Åsså du som var i nabolaget i dag????
Tror jeg fremdeles har litt medisin stående i kjøleskapet.......
Du kunne jo fått den!!!![8|]

Håper det ordner seg i morgen!!!!
God bedring!!![;)]

ORIGINAL: theskj

Huff det høres ikke noe særlig ut![&:][&:]
Har ingen gode tips til deg så får bare ønske deg lykke til og håpe det går fort over.
Å satse på ar du kommer i gang med amminga igjen.
Trøste klem fra trøndelag[:)]

En trøsteklem fra meg og

ORIGINAL: VicciogNikki!

hei!
jeg følte på meg at det var sopp du hadde ja!
min kusine måtte slutte på samme grunnlag!

du må ha mycostantinen,denne hjelper nok!=) gjorde det her. så håper det funker. om du klarer å pumpe noen ganger,så gjør det!=)

[hr]

så du skal til coloskopi... hvilke middel er det du tar? det som du blander i vann og skal drikke? om det er det,hvordan går det?

det er sopp ja  hopper jeg kommer meg på sykehuset  idag sånn at jeg får gang på dette  kjipt  og bli direkte tvunget til og slutte og amme når enn ikke er klar selv

ja d er phosphoral [:'(] har  løpt  på do i hele natt er jo heilt utslitt nå hehe  heldigvis har ikke gullet hvert  urolig så jeg har gitt han litt nan  et par av gangene jeg har hvert oppe.
og d middeleet er jo mildt sagt grusomt de gangene jeg har drukket d har jeg nesten kastet d opp igjen....errr blir kvalm av bare tanken på den, fysj!
så nå sitter jeg og tørster i hjel frem til kl2

Huff! Stakkars deg, dette hørtes ikke noe kjekt ut. Hverken med sopp og "kvestede" pupper eller undersøkelsen du skal ta [:(]

Sender stor trøsteklem og masse lykke til [:)]

Jeg hadde også sopp på begge brystene. Store sprekker som gikk rundt hele vorta og kjempevondt.

Jeg fikk hjelp på Lillehammersykehus. Der har de ammehjelp i forbindelse med fødeavdelingen. Kanskje de har noe sånt der du bor også?! Jeg fikk resept på Mykostatin der etter at barnepleier/ammehjelp hadde sett på meg. De prøvde også å hjelpe meg i forbindelse med brystbetennelsen jeg fikk pga soppen. Fikk tlf nr av helsesøster, så ring helsestasjonen å spør om dere har noe liknende i området der du bor.

Symtes det gjorde mindre vondt å pumpe meg enn at Mia Elise sugde direkte av puppen mens jeg var som mest sår.

Back
Topp