uff

unemoren

Forumet er livet
nå sitter jeg bare å griner[:(][:(][:(]snakket med helsesøster hun sa vi måtte gå til legen så fort som mulig med ella...siden hun slet med pusten sin og hun hoster...[:(][:(][:(]ble kjempe redd jeg nå.....hvis vi ikke kommer til hos legen så skulle vi gå på legevakten eller til barneklinikken.....håpe det ikke er noe alvorlig.........

Off, ikke noen morsom beskjed å få, men uansett så kommer dere til et sted der dere kan få hjelp. Ingenting er jo bedre enn det. Lykke til og god bedring.[:)]

Huff ikke noe gøy det der....Men det går nok bra skal du se...
masse lykke til ihvertfall

Uff, skjønner følelsen din! Man er jo så utrolig redd for disse små nurkene!
Men nå blir det jo sjekket, så krysser vi fingrene for at det bare er en forkjølelse som gjør at hun er tett og har vondt for å få nok luft.

Lykke til!

*stor klem*

ORIGINAL: chris77

Off, ikke noen morsom beskjed å få, men uansett så kommer dere til et sted der dere kan få hjelp. Ingenting er jo bedre enn det. Lykke til og god bedring.[:)]

har vært hos legen hun har i følge han en luftveisinnfeksjon fikk efedrin som vi skulle gi henne...men jeg ssynes hun er blitt verre så vi tar en tur ned på barneklinikken når den åpner kl 5 for å få det skjekket av en barnelege......

Er nok kanskje lurt å dra dit da ja...
Håper de ken få ella bedre[:)]

Lykke til igjen[:)]

ORIGINAL: ice

det ordner seg nok vettu dette går fint :)
sender deg en god trøsteklem

Back
Topp