Uff...

• Trådstarter Trådstarter Masuma
  • Opprettet Opprettet
M

Masuma

Guest
Har hele veien sv og på hatt litt spotting , i den form av at den er lite synlig og lys på papiret. Legen har sagt det er helt normalt.
Idag hadde jeg litt fersken farget utflod/spotting , og senere en eneste prikk like stort som et punktum . Med blod.

Er 12+5 Idag og tenker selvfølgelig at det ikke er bra det her. Samtidig som legen min har sagt at det er normalt .

Ønsker veldig å høre om noen som har opplevd dette og det har gått bra[emoji173]️

Har ingen erfaring med dette, men ønsker å sende deg en god klem.

Også er jeg nesten 100% sikker på at blødning i en så liten grad er helt ufarlig.

har du vært på noen ul underveis eller hørt hjertelyden? jeg tenker at det er som legen sier helt vanlig men det hadde nok beroliget deg å få sett at alt var bra. trodde de alltid sjekket blødninger i allefall når det har vært så lenge. Kan være bare en blodansamling i livmora eller at du har skjøre blodkar i livmorhalsen f.eks.

Jeg blør daglig. Og blødde masse i første svangerskap. Men i følge tul er alt bra til tross for blødningene. Så blødninger trenget ikke være farlig selv om det er utrolig skummelt hver gang.

Satser på at det bare er uskyldig, sender deg en stor klem. :Heartred

Tusen takk for alle svar og klemmer [emoji173]️
Tar det enda tyngre når jeg er hormonell. [emoji22]

Det gikk raskt over som tidligere. Men takler det ikke noe særlig, selv om jeg har fått beskjed at det er ufarlig.

har du vært på noen ul underveis eller hørt hjertelyden? jeg tenker at det er som legen sier helt vanlig men det hadde nok beroliget deg å få sett at alt var bra. trodde de alltid sjekket blødninger i allefall når det har vært så lenge. Kan være bare en blodansamling i livmora eller at du har skjøre blodkar i livmorhalsen f.eks.

Enig med denne. Anbefaler deg og prøve å få en henvisning til UL, evt. ta privat. Da vet du sikkert hva du skal forholde deg til i stedet for å kanskje bekymre seg unødvendig.

Back
Topp