mammatilM&L
Elsker forumet
Ble litt tull med innlegget mitt, skulle redigere med ble vist slik kopiering istede
* Sukkerklompen skal bli storebror i august *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker ingenting når jeg ligger, men når jeg sitter oppreist. Vertfall når jeg går eller er i annen lett fysisk aktivitet. Ringte tidligere og de sa det hørtes ut som en urinveisinfeksjon. Men jeg har bare hatt utslag på leukocytter. Det kunne også høres ut som modningssmerter, så derfor skulle jeg ringe igjen dersom det ble værre i løpet av natten/morgen og uansett komme inn på mandag. Så får se. Kan jo være UVI. Men synes det er så skummelt med tanke på det er 1 time og 40 min til sykehuset HVIS det skulle være noe. Hvordan kjennes det ut for deg når du Fks reiser deg opp fra seng/stol? Da føler jeg det kommer noe ut nesten.Har du snakka med jm/lege da? Kanskje de har litt smarte svar. Jeg aner ikke, men husker jeg hadde det med guttungen og. Men da bare få uker før termin. Nå har jeg allerede hatt det i noen uker. Er veldig opp å ned iløpe av dagen til meg. Ikke like intenst.
Hvordan er det til deg? Hva kjennes ut til å forværre det?
Hos meg blir det værre om jeg støvsuger, vasker, sitter skeift eller har ligget for lenge i samme stillinga i senga.
Merker ingenting når jeg ligger, men når jeg sitter oppreist. Vertfall når jeg går eller er i annen lett fysisk aktivitet. Ringte tidligere og de sa det hørtes ut som en urinveisinfeksjon. Men jeg har bare hatt utslag på leukocytter. Det kunne også høres ut som modningssmerter, så derfor skulle jeg ringe igjen dersom det ble værre i løpet av natten/morgen og uansett komme inn på mandag. Så får se. Kan jo være UVI. Men synes det er så skummelt med tanke på det er 1 time og 40 min til sykehuset HVIS det skulle være noe. Hvordan kjennes det ut for deg når du Fks reiser deg opp fra seng/stol? Da føler jeg det kommer noe ut nesten.
Uff det skal visst ikke være enkelt :-/ håper det gir seg hos deg også snartNår jeg er i aktivitet går det som regel over når kroppen har blitt "varm". Men når jeg reiser meg fra stol/seng/gulv så kjennes det ut som jeg revner. Vet ikke om det kjennes ut som noe kommer ut, det må jeg kjenne etter
Jeg hadde utslag på protein i urinen for en uke siden. Kanskje lurt å levere en prøve til uka. Vi har også to timer til sykehus, inkludert ferge. Lang reise på dårlig vei.
Uff det skal visst ikke være enkelt :-/ håper det gir seg hos deg også snart
Uff det skal visst ikke være enkelt :-/ håper det gir seg hos deg også snart
Ja det mener jeg også, at slik som dette hadde jeg de siste 3 ukene i svangerskapetKan ikke si jeg føler noe komme ut nei, men begynner å føle meg litt hoven der nede. Alt kommer så.tidlig nå. Vet det var slikt med guttungen og, men ikke før senere i sv.skapet.
Ja det mener jeg også, at slik som dette hadde jeg de siste 3 ukene i svangerskapet
Leverte ny prøve idag og det var utslag på forskjellig sa hun. Skal hente ny selexid kur nå. Men tror fortsatt ikke det er den som er skyld i alt det rare som foregår i underlivet mittHvor mye utslag hadde du på leukocytter?
Det er utslag på leukocytter og nitritt som indikerer om en har uvi. Ved utslag på leukocytter når en er gravid bør urinprøven settes til dyrking eller sendes inn til nærmere analyse.
Ville levert inn ny urinprøve i morgen tidlig.
Leverte ny prøve idag og det var utslag på forskjellig sa hun. Skal hente ny selexid kur nå. Men tror fortsatt ikke det er den som er skyld i alt det rare som foregår i underlivet mitt
Ja! Men 8 mai var det bare utslag på leukocytter. Nå var det nitritt, leukocytter og blod 1+, så det har kommet fort. Du burde levere en prøve jaSå du har uvi?
Vurderer å ringe jm i morgen for å legge inn en prøve til henne. Kjekt å være på den sikre sia
Ja! Men 8 mai var det bare utslag på leukocytter. Nå var det nitritt, leukocytter og blod 1+, så det har kommet fort. Du burde levere en prøve ja
Ja! Men 8 mai var det bare utslag på leukocytter. Nå var det nitritt, leukocytter og blod 1+, så det har kommet fort. Du burde levere en prøve ja
Hei var jo på kontroll idag. Penicilinen har vertfall gjort susen, og har ikke vondt på den måten av UVI lenger. Men han kunne bekrefte idag at kynnere mine var ganske kraftige, så ble det vondere eller de kommer hyppigere så skulle jeg ringe med en gang og ikke drøye. + sexnekt frem til "tiden er inne" for at ikke de vonde kynnerne skal påvirke livmorhalsen mer. Sååå... Godt at dine plager ikke har blitt værre, men synd at de stadig er der ;-/ er ikke noe behagelig!Hvordan går det med deg og dine vondter lykkelig?
Er ingen bedring her, men heller ikke blitt mer plaget
Hei var jo på kontroll idag. Penicilinen har vertfall gjort susen, og har ikke vondt på den måten av UVI lenger. Men han kunne bekrefte idag at kynnere mine var ganske kraftige, så ble det vondere eller de kommer hyppigere så skulle jeg ringe med en gang og ikke drøye. + sexnekt frem til "tiden er inne" for at ikke de vonde kynnerne skal påvirke livmorhalsen mer. Sååå... Godt at dine plager ikke har blitt værre, men synd at de stadig er der ;-/ er ikke noe behagelig!