Uff

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Nå stikker det skikkelig i underlivet. Har alltid hatt litt men nå føler jeg det river og stikker mer en noen gang. Skiftet på senga istad til meg og sambo og da rev det skikkelig i skjeden :-( andre som har dette nå??

uff, du må ta det med ro.. Har lest at kraftige stikkninger i skjeden kan være et tegn på at fødselen kan starte...

Jeg har det:/ er fryktelig ubehagelig :/
Jm sa til meg at det er bekkenet som gnisser :/
Jeg får det mest når jeg ikke holder beina samla og i sengen om natta når jeg skal snu på meg :(
Er det sant? Tegn på fødsel ? Jeg har ikke tenkt å føde enda, prinsessa får holde seg på plass en god stund enda..

Jeg har det:/ er fryktelig ubehagelig :/
Jm sa til meg at det er bekkenet som gnisser :/
Jeg får det mest når jeg ikke holder beina samla og i sengen om natta når jeg skal snu på meg :(
Er det sant? Tegn på fødsel ? Jeg har ikke tenkt å føde enda, prinsessa får holde seg på plass en god stund enda..
Men det er liksom mye lenger nede en bekkenet på en måte, mer i "kjøttet" hvis du skjønner :-/

Jeg å har det sånn... ! dro til legen på Lørdagen for jeg var helt sikker på jeg hadde fått en kraftig urinveisinfeksjon. men nei.. Skulle følge med det å ringe oppigjen om jeg ikke ble kvitt det. Idag fikk jeg det igjen faktisk når jeg byttet på sengen...
Hmmz.. Men enn så lenge så mange har det må jo det vell være normalt..

Men det er liksom mye lenger nede en bekkenet på en måte, mer i "kjøttet" hvis du skjønner :-/

Det er det til meg også.
Som å ha en kjøkkenkniv i kjeden som vrir på seg:/
Kjenner det veldig godt i kveld så gruver meg til natta :/

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app

Hvaaa? Jeg har googlet om hva det kan være men har ikke lest d?:-/
Jeg fikk det opp som et av "faresignalene" på tidlig fødsel da jeg leste om tegn/årsaker til for tidlig fødsel. Da kom det opp som et punkt, sammen med bl.a mye nedpress (jeg har dette) og smerter nederst i ryggen. Kusinen til sambo fødte nå akkurat en gutt i uke 32, så derfor jeg satt å googlet litt om dette..

Jeg fikk det opp som et av "faresignalene" på tidlig fødsel da jeg leste om tegn/årsaker til for tidlig fødsel. Da kom det opp som et punkt, sammen med bl.a mye nedpress (jeg har dette) og smerter nederst i ryggen. Kusinen til sambo fødte nå akkurat en gutt i uke 32, så derfor jeg satt å googlet litt om dette..

Håper virkelig ingen av oss føder enda, er alt for tidlig!

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Nei det håper ikke jeg heller :-( vi får knipe igjen så godt vi kan.

Ja håper virkelig at det er en goooood stund til august babyene kommer. Er jo veldig mange av juni babyene som er kommet allerede. Og det er så vidt begynt i juli. Syns det er litt skremmende :oops:

Ja håper virkelig at det er en goooood stund til august babyene kommer. Er jo veldig mange av juni babyene som er kommet allerede. Og det er så vidt begynt i juli. Syns det er litt skremmende :oops:
Ja jeg såg det var juli baby på gang :-O men gu hvor jeg gleder meg til det er her inne det begynner og skje om noen uker :-D

Ja jeg såg det var juli baby på gang :-O men gu hvor jeg gleder meg til det er her inne det begynner og skje om noen uker :-D
Jeg vil IKKE at det skal skje noe før uke 36 iallfall.. Virker veldig slitsomt med prematur baby, og iallfall hvis man har barn fra før..

Jeg vil IKKE at det skal skje noe før uke 36 iallfall.. Virker veldig slitsomt med prematur baby, og iallfall hvis man har barn fra før..
Nei ikke jeg heller såklart. Meen det er jo faktisk bare 6-7 uker til "terminukene" :-)

Samme sier jeg. Har mareritt om å bli liggende på sykehus å ikke være hjemme til sukkerklompen min.
Så det var julibaby på tur ja. Veldig tidlig.

Nei ikke jeg heller såklart. Meen det er jo faktisk bare 6-7 uker til "terminukene" :-)

Tenk det da.. helt rart.
Akkurat nå føler jeg at tiden står stille jeg. En evighet til august enda :p

Men jeg holder nesten ikke ut den smerten i underlivet.. Kan ikke huske det var slik i mitt første svangerskap. Føler ikke jeg får tømt blæra skikkelig heller -_-

Men jeg holder nesten ikke ut den smerten i underlivet.. Kan ikke huske det var slik i mitt første svangerskap. Føler ikke jeg får tømt blæra skikkelig heller -_-

Har du snakka med jm/lege da? Kanskje de har litt smarte svar. Jeg aner ikke, men husker jeg hadde det med guttungen og. Men da bare få uker før termin. Nå har jeg allerede hatt det i noen uker. Er veldig opp å ned iløpe av dagen til meg. Ikke like intenst.
Hvordan er det til deg? Hva kjennes ut til å forværre det?
Hos meg blir det værre om jeg støvsuger, vasker, sitter skeift eller har ligget for lenge i samme stillinga i senga.

Har du snakka med jm/lege da? Kanskje de har litt smarte svar. Jeg aner ikke, men husker jeg hadde det med guttungen og. Men da bare få uker før termin. Nå har jeg allerede hatt det i noen uker. Er veldig opp å ned iløpe av dagen til meg. Ikke like intenst.
Hvordan er det til deg? Hva kjennes ut til å forværre det?
Hos meg blir det værre om jeg støvsuger, vasker, sitter skeift eller har ligget for lenge i samme stillinga i senga.
Problemet med blæra er her også. Tisser mange ganger, og kan være kjempe nødt på do to min etter jeg har vert det. Og da kommer det bare pittelitt selv om det kjentes ut som blæra var overfull.. rare greier :/

Back
Topp