Uff....

*Pudding*

Glad i forumet
I dag har jeg en skikkelig, skikkelig dårlig magefølelse, og har litt mistet troen på at det går bra denne gangen :(
Føler at mensen kommer hver øyeblikk og har litt små mageknip... det kan umulig være bra, og det ligner litt på følelsen jeg hadde da jeg mistet i februar...

Uff.... det var mine tanker i dag. Vet ikke om jeg orker å gå gjennom det en gang til.

Krysser fingrene for at det bare er murringer og strekkninger i livmoren som er helt normalt. :)

Spottet du noe før forrige SA? Jeg har nemlig også sånn mensen-følelse av og til og da tenker jeg "shit!! nå går d galt igjen".
Men for min del begynte det med spotting, så vondter uten spotting øver jeg meg til å bare le av og være glad livmora jobber.. Men usj, det er ikke lett altså. Håper alt går bra for deg:-)

Ja, spottet i to dager, så småblødninger i noen dager før det kom ut. Jeg analyserer papiret når jeg har vært på do, og nå er utfloden litt mørk... :(
Skulle ønske jeg klarte å være superpositiv! :)

håpar på det går bra!

Usj da!!! Ikke kjekt å gå å være bekymret hele tiden... :( håper det går bra og at det er en liten sterk spire inni magen din som klorer seg fast!!!!!

Er ikke veldig optimist i dag heller... var blod på papiret i ste da jeg var på do...
:( Så får vel begynne å forberedemeg på å forlate et terminforum nok en gang :(

Uff. Vet godt hvordan den følelsen er.
Men ikke gi opp håpet enda selv om det ikke lett. Kan være en uskyldig blødning.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Visst det bare er litt blod så går det nok bra <3

Back
Topp