uff...

trille85

Glad i forumet
På November er det nesten et døgn siden sist innlegg!! :( Dette må ikke skje her! Synes alle kan komme tilbake hit jeg! :(

Er det bare november og desember som har hemmelig forum?

Her er ikke mye liv akkurat, men jeg titter innom støtt og stadig :-)

Vet ikke. Er stort sett bare her å November jeg følger med på.  Nei her er alt for stille:( Men jeg logger på hver dag fordi:) Å det kommer jeg alltid til å gjør!

Ja det er ganske sørgelig her inne om dagen, eneste som hjelper er å bli mer aktive alle sammen..hvis det er noen igjen her da :)

Jeg er her hvertfall :-)

ME 2!! :)

Altfor stille er det her :(
Vil ikke nevnte navn,men det er jo noen som var VELDIG aktiver her som faktisk har boikotta hele formuet vårt, som da henger på det hemmelige forumet... synes det er SÅ feil og gjøre slik :(

Vi MÅ gjør så godt vi kan vi som er igjen her.... vi får ha en deal på og skrive minst ett innlegg hver dag :-D hehehe....

kan du ikke komme inn på d lukkede forumet da? der ser alle alle svar og innlegg og alle får til å skrive:)

Jeg telte hele 9 stk som er på forumet nå! Ship o'hoy det tar av! emoticon

Frihet skrev:
kan du ikke komme inn på d lukkede forumet da? der ser alle alle svar og innlegg og alle får til å skrive:)

jeg kunne sikkert kom t inn der,men helt ærlig så er det litt prinsipp sak fra min side nå...synes egentlig det er så teit med dette lukkede formuet at da kan jeg heller være uten hele BV visst det skulle bli SÅ lite aktivitet her :-/
sikkert barnslig av meg,men jeg føler det slik :)

baby2212 skrev:
Frihet skrev:

jeg kunne sikkert kom t inn der,men helt ærlig så er det litt prinsipp sak fra min side nå...synes egentlig det er så teit med dette lukkede formuet at da kan jeg heller være uten hele BV visst det skulle bli SÅ lite aktivitet her :-/

d er dumt du føler d sånn da... for jeg ser ikke helt hva som er galt med d? og at folk uttaler seg før de vet hva d er. der inne har vi d samme forholdet som vi hadde her. men litt mer privat. jentene åpner seg litt mer både personlig og via bilder.. føler meg tryggere når ikke alle og enhver kan gå inn og lese.

Så dumt at vi skal miste desembermammer som ikke vil inn dit sammen med oss...

Frihet skrev:
baby2212 skrev:
Frihet skrev:

d er dumt du føler d sånn da... for jeg ser ikke helt hva som er galt med d? og at folk uttaler seg før de vet hva d er. der inne har vi d samme forholdet som vi hadde her. men litt mer privat. jentene åpner seg litt mer både personlig og via bilder.. føler meg tryggere når ikke alle og enhver kan gå inn og lese.

Så dumt at vi skal miste desembermammer som ikke vil inn dit sammen med oss...

Uansett hva du legger på nett,så ligger det der ;-) de som virkelig er "data freaker" kan finne frem til alt de vil uansett om det er lukket forum ;-)
Men for all del, forstår hva du mener med at det blir litt mer privat...synes bare det er SÅ dumt at det skl være så vanskelig og åpne seg på dette forumet som vi har hatt hele tiden :( og jeg er sikker på at dette pålogging,smiley,komentere problemet som har komt etter de oppdaterte komme til og bli bedre ettehvert :)

Og til slutt,jeg føler heller det er slik at det er det er vi på dette forumet som har mistet dere flotte desembermammaer til det lukkede forumet :-(
(for veldig mange viser seg ikke her inne mer,nevnet ikke navn men har lagt merke til noen,selflgelig ikke alle)

Back
Topp