Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan du ikke komme inn på d lukkede forumet da? der ser alle alle svar og innlegg og alle får til å skrive:)Frihet skrev:
baby2212 skrev:kan du ikke komme inn på d lukkede forumet da? der ser alle alle svar og innlegg og alle får til å skrive:)Frihet skrev:
jeg kunne sikkert kom t inn der,men helt ærlig så er det litt prinsipp sak fra min side nå...synes egentlig det er så teit med dette lukkede formuet at da kan jeg heller være uten hele BV visst det skulle bli SÅ lite aktivitet her :-/
sikkert barnslig av meg,men jeg føler det slik :)
Frihet skrev:baby2212 skrev:kan du ikke komme inn på d lukkede forumet da? der ser alle alle svar og innlegg og alle får til å skrive:)Frihet skrev:
jeg kunne sikkert kom t inn der,men helt ærlig så er det litt prinsipp sak fra min side nå...synes egentlig det er så teit med dette lukkede formuet at da kan jeg heller være uten hele BV visst det skulle bli SÅ lite aktivitet her :-/
sikkert barnslig av meg,men jeg føler det slik :)
d er dumt du føler d sånn da... for jeg ser ikke helt hva som er galt med d? og at folk uttaler seg før de vet hva d er. der inne har vi d samme forholdet som vi hadde her. men litt mer privat. jentene åpner seg litt mer både personlig og via bilder.. føler meg tryggere når ikke alle og enhver kan gå inn og lese.
Så dumt at vi skal miste desembermammer som ikke vil inn dit sammen med oss...