Uff...

lenamamma90

Elsker forumet
Jeg får så vondt av lillegull ! Nå har han feber igjenn, HÅPER ikke det er ørebetennelse atter en gang ! Var til legen på torsdagen og da var ørene helt fin. Virker nesten som vi ikke kan ut og trille med han. Har vært på to turer siden vi var til Legen og nå virker det som om han bynner å bli forkjøla igjenn... Kjenner jeg bynner å bli lei all den sykdommen hele tia[:(] skulle bli henvist til øre nese hals lege, men viss han får det igjenn nå skal det skje fort som F... ! Kjenner jeg går og er nervøs for at skal bli syk igjenn..

Nå klarte heldigvis pappan og få han til og sovne i vogna på soverommet..

Uff så leit[:(] Det er så fælt når de små er syke [:(]
Heldigvis er snart våren her, og da blir alt mye lettere.....
Stå på ditt, og få henvisning til øre-nese-hals.

ORIGINAL: Monica89

Dakar liten [:(] Håper han slipper å bli syk igjen...

Bare stå på kravan hvis dokker blir plaga m øran!! hehe æ va en sånn øre-nese-hals unge. va faktisk nesten helt døv når æ va sånn 2 år, men d tok ei stund før de oppdaga det. hehe hadde vann i øran å fikk operert inn dren etter hvert. 

ORIGINAL: Monica89

Dakar liten [:(] Håper han slipper å bli syk igjen...

Uff, kanskje dere skal prøve å holde dere litt inne om dagen, er jo veldig kaldt[&:]

Håper han ikke blir syk igjen og at dere får snakke med en øre/nese/hals spesialist snart!

ORIGINAL: carinasverden

Uff, kanskje dere skal prøve å holde dere litt inne om dagen, er jo veldig kaldt[&:]

Håper han ikke blir syk igjen og at dere får snakke med en øre/nese/hals spesialist snart!

Har jo vært inne nesten enhel månde, ikke noe trilling vertfall ! er ikke såå kaldt her nå egentlig, er ikke minus vertfall..

Back
Topp