Uff!!

Hot*Mama

Gift med forumet
Skal på besøk til en venninne ikveld som har vært igjennom MASSE de siste årene, en kjempe alvorlig ulykke hvor hun såvidt overlevde- og nå i forrige uke var hun igjennom en stor operasjon igjen![:(]
Har lyst og kjøpe med noe til henne, men hva? Noe koselig med en tanke bak.. Står helt fast..[&o]

Vet du, hvis det er sånn som du sier, så er det viktigste for henne at du kommer og er sammen med henne og viser omtanke. Akkurat HVA du kjøper er ikke så viktig. En fin blomst, noe fin sjokolade, en bok, et ukeblad....det behøver ikke å være så voldsomt. Det viktigste er at du er der.

(Har nettopp operert selv, og vet hvor mye det betyr med gode venninner da.)

Fiks et gaveabonnement på et blad t ho. Sjå på bladkongen.no [:D]

Et fint lys , lys er symbol på så mangt og er flott å se på [:)].

Men ja det viktigste er at folk er der og støtter......

så koslig tanke av deg [:)]

venninnen min ble lagt på isolat 2 dager etter hun fødte sin baby, fordi hun fikk påvist SI [:(]
jeg var høygravid selv og kunne ikke se for meg hvvordan hun hadde det. fikk jo ikke se babyen sin på MINST tre døgn.

så jeg og sambo raida butikken og kjøpte med hauger av ukablader, snop, en bamse og litt sånn div og sendte til sykehuset.

jeg TROR hun satte pris på det [:)] virket jaffal sånn.

så tror jeg ville kjøpt en blomsterkvast, ukeblader, no snop, en god te eller varm sjokolade. noe hun kan koooose seg med på kveldene [:)]
kanskje en liten kake dere kan gomle av mens du er der? [:D]

ELLER! oh kjempeidÈ!! liker hun å scrappe? kjøp noe fint scrappe utstyr [:D]

Tusen takk for tips alle![:)]

Hva med gavekort på massasje.

Back
Topp