Uff

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Michelle har hatt feber siden fredagen , hun prøvde seg på barnehagen på Mandagen men fant fort ut at det ikke gikk .¨
Hun har nå ikke vært i barenhagen hele uken, feberen er ikke sånn veldig høy.
Ligger rundt 38grader på morningen og 39grader på kvelden, gir hun ikke noe feber nedsettende.
Noen ganger er hun veldig kvikk andre ganger helt slapp og bare kose jente, spiser lite , men får i henne endel drikke.
Maten går litt opp og ned , fikk i henne litt grøt nå og lett melk 100ml og ammet endel....

Var hos legen på Tir da så hu at alt var bra ingenting var feil, ikke øre, hals , lunger osv... Men Crp var litt forhøyet.
Neste dag virket hun hes og tungpustet det er hu i dag også...

Vet ikke hva jeg skal gjøre bare vente og se? Hun har hatt feber i 6 hele dager nå ...
Legen hadde ikke noe time før mandag....

ORIGINAL: *NinaK*

Jeg personlig ville ikke sendt Maya i bhg om hun hadde feber.

Ser den, men hvis hun ikke har feber i morgen?
Jeg jobber i samme barnehage, så tenkte jeg kunne jo tatt henne med uten feber, men går ikke hvis hun har feber selvfølgelig...

Hadde dratt til legen igjen, og holdt ho hjemme... [:)]

Når Enya var syk sa de at om hun var feberfri en hel dag,så kunne hun komme i barnehagen dager etter

(Altså: Tirsdsag Feber, Onsdag Feberfri, TorsdagFeberfri barnehage)

[:)]

Hørtes ikke noe greit ut [&o] Jeg ville heller ikke tatt henne med i barnehagen, så lenge hun har feber i dag. Høres jo heller ikke ut som hun er i form til annet enn å være hjemme, selv om det svinger litt. God bedring til Michelle!

Jeg ville reist på legevakten, jeg... Tenker mellomørebetennelse... Det er ikke alltid det gir smerter men kan gi lav feber... Jeg ville fått tatt en ny skikkelig sjekk på henne, spesielt siden CRP`en var litt forhøyet! Den kan stige FORT! [&:]

Da ville jeg nok dratt på legevakta, kan jo ikke vente til over helga, når hu allerede idag har hatt feber i 6 dager. Men er du som ser hennes almenntilstand, og vet hva hu får i seg. Men bhg ville jeg nok ventet med, for hennes del, og andre barn sin skyld.

Tror jeg ville mast meg inn til legen i morgen eller dratt på legevakta. Synes det var litt lenge og gå med feber.
God bedring til snuppa di!

ORIGINAL: Gnorky

Tror jeg ville mast meg inn til legen i morgen eller dratt på legevakta. Synes det var litt lenge og gå med feber.
God bedring til snuppa di!

Signerer Gnorky ja! God bedring!

Back
Topp