Uff

Mammatilei

Elsker forumet
Synes så synd på ei venninne av meg nå!!
Hun driver midt i sitt andre forsøk nå, og skulle oppover til Trondheim i helga for kontroller og evt uttak og innsett. Men i kveld hadde de ringt i fra Trondheim og bedt henne avslutte behandlingen for de er rammet av streiken[:(]!!

SYnes så synd på henne og alle andre som er i samme situsjon som henne!!!

uff ja det kan ikke være noe gøy det der altså, kjip situasjon man havner i da..
håper virkelig ingen her blir avbrutt pga dn dumme streiken... virkelig surt må det være...

ORIGINAL: siwro

uff ja det kan ikke være noe gøy det der altså, kjip situasjon man havner i da..
håper virkelig ingen her blir avbrutt pga dn dumme streiken... virkelig surt må det være...

Enig der[8|]

ORIGINAL: GunnElin

uff dette var ikke koselig å lese, skal selv på sykehus på onsdagen for kontroll å begynne på sprøyter, men kan å hende det blir avbrutt pga streik. håpe bare til de høyere makter om at det ikke blir streik ....[:(][:(][:(][:(]

Jeg er positiv paa dine vegne..[:)] Grunnen er at du ikke har begynt enda, saa jeg tror de lar deg begynne paa sproyter jeg, sa satser vi paa at streiken er ferdig innen du kommer til det kritiske [;)]

Uff, stakkars.. Det må være så utrolig kjipt..

Det er helt fælt igrunn, med tanke på at det er en påkjenning både psykisk og fysisk med denne prosessen[&o] Hun må være helt knust nå..

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Uff, stakkars.. Det må være så utrolig kjipt..

Det er helt fælt igrunn, med tanke på at det er en påkjenning både psykisk og fysisk med denne prosessen[&o] Hun må være helt knust nå..

Hvordan går det med venninnen di nå som streiken er avblåst???? Håper hun kan fortsette[:)]

Veninna mi kan fortsette [:)][:)]!! Så nå går turen til Trondheim for deres del!! De hadde ringt henne i dag tidlig og sagt hun skulle fortsette!! Hun satt ikke sprøyta i går kveld for hun fikk jo beskjed om å avslutte behandlingen, men virket ikke som dette hadde noe å si[:)]!!

Så nå er både hun og jeg veldig glad!! Vil nok tro hun er den som er gladest! Tok det ikke nyheten i går veldig bra skjønte jeg!!
Hormonell som jeg er så gråt jeg en skvett for hennes skyld i dag tidlig når jeg stod opp til nyheten om at streiken var over[:)]...hehe

Back
Topp