uff uff uff..

Anede

Elsker forumet
Nå har jeg spist to bakte potet, en sommerkotelett, to skåler med jordbær og fløte, og 4!!!! skåler med is!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvrdan skal dette gå? Kommer jo til å trille avgårde hvs ikke dette gir seg...
Men klarer ikke å slutte.. er jo så godt med mat!
Så nå er jeg så kvalm at jeg måtte ha litt chips.... Flau flau flau...

Ja det er bra at jeg kan skylde på babyen.. Når mannen min kikker bort og småler av meg, så sier jeg alltid " men det er jo babyen som vil ha! Ikke jeg!" hihi..[:D]
Men tenk hvis jeg skal spise sånn de neste mnd da??? Kommer jo ikke til å se ut jo.. bolle delux!!!

Hehe.. Her er det sånn at når jeg prøver å begrense meg, sier bare samboer at jeg skal koooose meg å spise masse.. Jeg spiser jo for to! Hehehe.. Kommer alvorlig til å bli like brei som jeg er høy til slutt.. [8|]
Men når man lager så god mat som dere har hatt i dag, er det ikke rart om man spiser litt mer!!! Hadde vi hatt jordbær her hadde jeg nok spist 3 korger minst.. *siklesikle* [:D][:D]

Ja har heldigvis en mann som er snill og god.. gir meg aldri dårlig samvittighet for at jeg spiser så mye.. selv om han ler litt av og til, men det gjør jeg jo selv også! he he..
I går kveld når vi skulle legge oss så sto jeg og smugkikket i speilet mens jeg kledde av meg og tenkte at " Fy så stor og slapsete jeg har blitt [:D]" plutselig så kommer det fra mannen i senga "Gud så vakker du er nå Anette"[:D] Det var SÅ deilig og høre de ordene, og akkurat når jeg trengte de mest!!Dere kan tenke dere hvem som fikk belønning da ja..[;)] hihi!

I know!!! Syns at det flapser og kvapser rundt på hele kroppen jeg.. Så kommer samboer å sier at jeg er den deiligste dama han vet om.. [:D] De MÅ jo belønnes da!! [:D] Hehe..

ja de er flinke de guttene våres!!!
Ble jo så glad når han sa det!!! Og tenk han sa det sekundet etter at jeg hadde tenkt de stygge tankene... Ganske bra timing kan en si..[:D]
Jeg merker godt at fastheten begynner å svinne hen ja.[:(] Men prøver å trøste meg med at det er kun nå når en er gravid at en kan spise hva en vil med god samvittighet og ikke tenke på det.. og etter ungen er ute så er det rett på tredemølla..hihi..![:D]
Jeg elsker å trene, men har ikke hatt overskudd til det i graviditeten!

har spist masse kake på slektstreff i dag jeg - men jeg orket ikke alt jeg hadde lesset på tallerken min... "heldigvis" var det igjen litt av kaka jeg hadde bakt, så den står seg fint til i morgen.... [;)]

ÅÅÅÅ.. jeg har så lyst på sjokoladekake nå!!!! Var på butikken før idag og gikk fikk øye på den ferdigkakeblandingen..( rød og hvit eske..), tok den opp og kikket på den, men klarte å sette den fra meg igjen.. Gjett om jeg angrer nå!!!!![:(] Synes den er kjempe god jeg!

Du må ikke komme her og snakke om kaker til meg.. prøver du å torturere meg eller??[>:] Leste du ikke hvordan apetitten min er eller???[:D][:D][:D][8D]

Spis saft is! [:D] Det er nemlig bestemt at det ikke tells som snop eller noe sånt.. [:D]
*slurpe slurpe*

ååå.. saftis er godt ja!!! nå fikk jeg lyst på mr. freeze.. Noen som vet hvor en kan få tak i den nå?? Har ikke sett den på lenge jeg..

Tror coop og rema iallefall.. [:D]

ååååå nå sitter jeg bare å tenker på alt jeg har lyst å spise![:D]

nå har jeg kjøpt meg sandwich is.. namnam... vil ha mer!!

Nå skal jeg også komme igang med dagen og spise is!

Hehehehe...dette kjenner jeg til! Har også hatt det sånn noen dager..det er liksom ikke bånn..

M

Back
Topp