Uff..svetter bort

mamma til 4 snart5

Flørter med forumet
Orker snart ikke denne varmen lenger jeg...babyen sparker og danser rundt..deilig følelse men,klarer ikke helt å glede meg over det i denne varmen..er det flere som plages???
Får også sååååå dårlig samvittighet ovenfor de andre ungene mine,orker jo ingen ting...å de vil jo såååå gjerne ut å bade...
*snufs* så ensom og udugelig jeg føler meg[:o][:(]

Å ja jeg plages av varmen jeg også [:)] Blir så sliten og så utrolig svett og varm. En skulle liksom ikke klage på varmen, men det er litt ekstra tungt nå som det nærmer seg slutten.

fjoff den varmen ja...men så kan vi liksom ikke klage heller[:D]
Men det er jo ikke lenge igjen så dette klarer vi...johooo[:)]

Enig, det kan bli litt mye når man går rundt med denn digre magen, og beina bare svulmer opp mens vi ser på[;)]  Kjenner og på den dårlige samvittigheten i forhold til datteren min på 3, men prøver å få vært mye med andre, så jeg ikke bare blir fykende etter henne å kjefte.  Uansett så er jeg jo glad for sommer, bare kombinasjonen høygravig og sommer som passer litt dårlig...[:D]

Sorry, Men kan Ikkje si at vi har det problemet her.... [8|]

Nei jeg plages ikke av varmen,
sommeren har jeg ventet uutholdelig lenge på syns jeg,
så varmen skal jeg ikke klage på![:D]
Jeg bare koser meg, drikker MASSE vann, og setter meg i skyggen hvis det blir litt mye innimellom.

ORIGINAL: LilleJenta

Jeg bare koser meg, drikker MASSE vann, og setter meg i skyggen hvis det blir litt mye innimellom.

Signerer denne og tilføyer...

Syns det begynner å bli tungt og orker ikke mest i varmen.
Men, jeg syns det er så mye bedre med sommer enn vinter.
Bare dasse rundt i sommerkjoler å drikke mye vann[8D]

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: LilleJenta

Signerer denne og tilføyer...

Syns det begynner å bli tungt og orker ikke mest i varmen.
Men, jeg syns det er så mye bedre med sommer enn vinter.
Bare dasse rundt i sommerkjoler å drikke mye vann[8D]

Signerer disse jeg da[:D]

off ja ej e helle ikkje spess glade i dinna varmen....[&o]

ORIGINAL: cevita

Orker snart ikke denne varmen lenger jeg...babyen sparker og danser rundt..deilig følelse men,klarer ikke helt å glede meg over det i denne varmen..er det flere som plages???
Får også sååååå dårlig samvittighet ovenfor de andre ungene mine,orker jo ingen ting...å de vil jo såååå gjerne ut å bade...
*snufs* så ensom og udugelig jeg føler meg[:o][:(]

trøste Cevita littegranne!!
Hvor mange barn har du?
Hadde helt sikkert vært mer sliten hadde jeg hatt det å styre med også.
Men, du må ikke føle deg udugelig!

Klem på nesen[:D]

Plagsomt om natten... ellers går jeg bare inn når det blir for varmt å sitte ute. Drikker mye vann. Jeg synes det er deilig at vi endelig har fått sommervær. Vi har ikke lov til å klage!

Back
Topp