uff stakkars gutten min

schnuppa

Forumet er livet
Hei jenter

Jeg har ikke fått vært her inne på lenge grunnet magevondt for lille Leon.. Han har grått sin modigste gråt i flere dager [:(][:(]
Dakar prinsen min... Men nå jenter ser det ut som det løsner. Jeg skal ikke juble for høyt og for mye , men det har gått bra i snart 2 dager.. Så jeg krysser fingre og tær for at gutten min skal slippe å ha mere vondt...

Kommer sikkert til å være mer her inne etterhvert nå bare det roer seg for ham... Savner dere jenter..

KLem fra meg

uff, skjønner hvordan du har det!!Har slitt litt med magevondt selv, men det virker som det går bedre her også (men jeg jubler ikke for høyt ennå jeg heller [;)])

Savner deg også masse!!
Du får ha lykke til videre med Leon!!

klem [:)]

Stakkars vakre Leon og hans fantastiske mamma!!
Jeg sier tvi tvi til magen, håper magevondten er forbi.
SAVNER DEG MASSE!!!
Vi må treffes snart!

Skjønner hvordan du har det!
Jeg har en jente som ligger ved siden av meg og gråter nå. Men har funnet ut at det er det beste. Får hun gråte litt selv kommer det etterhvert luft, og så er det bedre en liten stund!
Håper det snart gir seg!

Vi går ingen steder vennen! Er her vi[;)]
Kos med lille Leon du, slapp av når du kan og stikk innom når du er klar for det!!
Mange gode tanker til dere alle 4.. 5 med lille vovv![:)]

Bra at Leon er blitt bedre![:)]
Savner deg og alle dere andre masse jeg også!!!

Stor klem fra meg.

Håper det går bra med lille søte Leon..
Å så fint senge sett han har da [:D]
Noah har helt likt [:)]

Klem[:)]

ÅÅÅ jenter dere er så herlige... [:)][:)]

Takk for all støtte og gode ord... Hva skulle jeg gjort uten dere??

Stor klem til dere alle fra meg og Lille tassen Leon

Huff, stakkars Leon, og stakkars mammaen til Leon!!! Håper det går greit med dere rundt også, er ganske slitsomt når den lille har det så vondt!

Men håper jo virkelig dere er gjennom det verste nå, og at han er bedre! Håper han er bra nok til neste uke, sånn at dere får kommet på treff [:)]

God bedring!!

Vi gi dere en kjempe god bedring klem jeg [:)][:)][:)][:)]
Gleder meg masse til å treffes igjen [:)]

Back
Topp