C
Choice
Guest
Haan stresser rævva av seg nå.. Kanskje ikke det beste tidspunktet å fortelle han at han er et rotehue på?! Han leter seg ihjeeel etter hørselsverna sine, som han måå ha til jakta starter på onsdag.. Og i tillegg har han klart å rote bort det arket med betalingsinfoen og kortet som (når alt er betalt) bekrefter etellerannet (jegeravgiftskortet altså) <-- jeg er syyykt dårlig på sånne ting..
Han har lett ooover alt.. Ligget på knær under sofaer, dratt frem kommoder osv..
Jeg laget en sånnen perm til han for to år siden hvor han skulle sette inn jaktting, noe han da aldri har gjort..[8D] I tillegg har jeg laget kasser til han i kjelleren med jakt/fiske/turting osv i.. Men har han lagt hørselsverna der? Naaaj...
Uff.. samtidig med at jeg humrer litt synes jeg sååå synd på han..
Han har lett ooover alt.. Ligget på knær under sofaer, dratt frem kommoder osv..
Jeg laget en sånnen perm til han for to år siden hvor han skulle sette inn jaktting, noe han da aldri har gjort..[8D] I tillegg har jeg laget kasser til han i kjelleren med jakt/fiske/turting osv i.. Men har han lagt hørselsverna der? Naaaj...
Uff.. samtidig med at jeg humrer litt synes jeg sååå synd på han..
Håper han finner det da, men kjenner til rotete mannfolk ja!