Uff,nå blir det mørkere og mørkere ute...

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
Liker ikke det...Ikke når jeg er alene...[8|]
Kællen er på foredrag,så kommer vel om en times tid eller noe...
Vil han skal komme nå...
Var ute å rydda inn leker etter ungene i stad,og da var det masse rare lyder ute...
Da bare sånne lyder jeg hører når jeg er alene...[8|]
Uff,vekk-vekk...Bort-bort...
(sannelig rar jeg...)

Jeg og er sånn husredd og tror jeg hører masse rart! ....men tror egentlig det er fordi jeg er så redd og skvetten at jeg "vil" høre lyder hvis du skjønner....er nok egentlig bare vanlige huslyder som jeg ikke legger merke til når gubben er hjemme for da slapper jeg av..[:D]

Bra det ikke bare er meg da...[8|][:)]
Men sove alene tror jeg ikke jeg hadde greid her...[8|]

Hehe, jeg har egentlig mest lyst på leilighet når vi skal kjøpe, siden jeg er så husredd. Da er det jo andre mennesker i blokka ihvertfall når gubben er i nordsjøen. Men så er det jo det at jeg har faktisk lyst på 3 unger og det er jo greit med tumleplass til disse ungene og da....så det blir vel hus en gang, men må få besøk av familie og venner hele tiden mens han er vekke da![:D][:D]

Tomannsbolig...[;)]
Eller så kan det jo fungere litt bedre om huset faktisk er plassert litt "husvennlig"...
Her vi bor nå er så og si midt i skogen...Er skummelt det...

Tusla akkurat ned på kontoret for her er det ikke skumle lyder. Det pøsregner ute og er bekmørkt. Masse rare lyder...[:o]

Huff kan være ekkelt ja!!![&o]
Er ikke så veldig mørkeredd, men når jeg først begynner å tenke på
skumle ting, skremmer jeg vannet av meg selv..[:)][:o]

Hehehe...pyser asså!!!
neeeeida, er temmelig husredd sjøl jeg, og veeeeldig glad vi bor i rekkehus av og til ja! [:D]

He He! Mange som har det sånn ja!
Jeg er heldigvis ikke av den lettskremte sorten på denne måten, men er litt sånn som Buster sier: Begynner jeg først å tenke på det, da kan jeg skremme meg selv ganske godt!! [:o]
Siden Trond begynte å jobbe i Hammerfest har jeg vennt meg til å sove alene... Eller jeg har jo lillegutten innpå vårt soverom i sprinkelsenga.
Og tror jeg beholder ham der til vi flytter inn i nytt hus [8D] [:D]
Men jeg kan ikke se en Thrillerfilm alene hvis Trond er borte [:o]

Back
Topp