uff merker godt at han har begynnt i bhg ja

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
For idag er Ravn Kenneth ramp uten like!:P

Vi har vært hjemme i snart 1 time og til nå har han:

*Revet istykker en ubetalt regning
*Kasta ut alle dvdene overalt
*Reist seg opp å skrudd av tven 4 ganger
*Biter, klyper, og drar mammaen i håret hele tiden
*Prøvd å dra ut tvkabelen 6 ganger
*Tatt tak i middagstallerken min og slengt den bortover gulvet så maten fløy veggimellom

Og hver gang jeg fjerner han fra det han ikke får lov til, og setter han på leketeppet blir han dritforbanna, og begynner å brølgrine :P Og er tilbake med det han holder på med få sekunder etterpå :P *oppgitt*

Men nå må jeg løpe for nå sitter han å tygger på en USB kabel...... GRR

Hehe vet ikke om det bare er pga barnehagen, her er vesla også blitt rampete selvom hun ikke har vært i bhg. Men de får jo flere ideer av å være med andre barn [:D] 

Det er nok ikke bhg som gjør det, vi har en ramp vi også [;)] Helt plutselig over natta var gullungen blitt en pøbel [8D]

ORIGINAL: Fabrina

Det er nok ikke bhg som gjør det, vi har en ramp vi også [;)] Helt plutselig over natta var gullungen blitt en pøbel [8D]

Hehe, min e ikkje begynnt i barnehage enda, men fy for ein fanteunge han er for det om[:D]
Han har slitt av volumknappen til pappas forsterker, så nå vil mannen ha ny tv benk, med dører og lås

Hehehe han stoppa ikke der nei:P Etter dette så prøvde han å tømme ut hele boksen min med lakrispingviner, velta et glass med brus OG rev ned duken fra bordet :P

Og jeg som trodde det skulle bli fred når han fikk legge seg. Men neeeeeeeida da var han overtrøtt, og plaget med tennene.. Pjuuu snakk om å teste tolmodigheten min idag da! Men nå sover han heldigvis! Så lenge det varer da.... :P

Kjenner jeg gruer meg litt til trassalderen jeg

Back
Topp