Uff mannen har funnet ny jobb!!!!

Godt at dere har fått snakket! Det er viktig for forholdet at dere er ærlige med hverandre på slike ting!
Om noe står usakt, vil det gnage og bli betent!

Det høres ut som en grei løsning dere har kommet frem til!
Når det er en "drøm" som blir en realitet for ham, er det ikke bra å hindre ham i det heller. Men husk at det er noe som heter kompromiss :-)

Å komme hjem og ha sagt ja til en jobb er én ting, men å komme hjem og ha sagt ja til en jobb det han er så mye borte er fader meg ikke greit. Nei vet du hva. Jeg hadde blitt rasende.

Sent from my iPhone using BV Forum

Enig! Sender deg en god klem :) Håper dere finner ut av det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

nå er jeg vant til å være gressenke halve året ;) å det var en avgjørelse vi tok sammen.

men kjære deg, du kommer til å oppdage nye sider med deg selv ! dette blir fordeler for deg også!" du får " DIN TID" på kveldene når barna sover. hele senga for deg selv. hehe.. men sånn helt ærlig. jeg og gubben har hatt det sånn i 7 år. å jeg er alene med to barn 4 uker . anna hver måned. året rundt. å jeg setter stor pris på det. missforstå meg rett. jeg skulle gjerne ha hatt mannen hjemme hele tiden. men jeg blir faktisk aldri lei av han. å nå skal jeg gå gravid med to barn alene 4 uker i strekk anna hver måned. å det funker det også.

prøv å se det positive i det. du får alene-tid! , du får tid til å gjøre ting du ellers ikke ville ha gjort. du å typen vil få ett sterkere bånd - ved å kjenne på hvordan det er å være borte fra hverandre i lengere perioder.

å du blir mer selvstendig - NÅ SIER Ikke jeg at du ikke er alle disse tinga fra før av. men man!

jeg vet at jeg kunne aldri ha nekta min mann sjølivet - når dette er hans vei å gå jobbmessig. jeg vil heller ha han 6 måneder i året. enn 12 måneder i året ulykkelig... men igjen.... vi gikk inn for dette sammen! stor forskjell!

Dette klarer du!!! å de kveldene du er alene å du kjeder deg SÅ HAR DU OSS :D :rolleyes:

* Men man veit aldri hvordan denne situsjonen kan blir før man har prøvd det. å nå har dere gått inn for ett delvis kompromiss også ser dere etterhvert hvordan dette blir

( dette skulle være med i avsnitt 4 ) ;)

Takk for mange gode råd jenter. Setter virkelig pris på at dere tar dere tid til å svare på innlegget mitt.

Tror det hadde vært annerledes for meg dersom jeg ble kjent med han når han allerede hadde en sånn type jobb. Jeg er så vant til å se han hver dag. Vi har vært sammen i 10 år. Kanskje jeg er avhengig av han. Og så har vi så gode rutiner på alt. Hmm.

Men jeg ser hvor glad han er for at jeg har sagt meg enig i at han kan prøve denne jobben en periode. Tror nok han kommer til å savne oss veldig når han først er borte hjemmefra.

Jeg har ihvertfall god samvittighet og har sovet godt siste 2 kvelder

Takk for alle gode klemmer jenter :*

er som jeg skreiv i innlegget mitt også. jeg og min mann er vant til dette fra starten av. vi gikk inn for dette sammen!
å da blir det noe helt anna.

det løser seg på ett vis skal du se :)

Back
Topp