Uff.... lite optimistisk om dagen...

Lille Mille

Gift med forumet
Jeg har det ikke noe bra jeg.. snufs.. er drit deppa og lei meg [:(]

For det første så har vi prøvd altfor lenge nå!
For det andre så hater jeg meg selv for at jeg ikke har spurt om hjelp tidligere og ikke tør!
For det tredje så får jeg aldri EL, har testa i 2 uker!
For det fjerde så savner jeg pappaen min skikkelig!
For det femte så er jeg lei jobben min!

Åhh, herlighet.... hva er det som ikke er trist liksom???! [:(]

Sorry jenter, måtte bare få det ut....

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg har det ikke noe bra jeg.. snufs.. er drit deppa og lei meg [:(]

For det første så har vi prøvd altfor lenge nå!
For det andre så hater jeg meg selv for at jeg ikke har spurt om hjelp tidligere og ikke tør!
For det tredje så får jeg aldri EL, har testa i 2 uker!
For det fjerde så savner jeg pappaen min skikkelig!
For det femte så er jeg lei jobben min!

Åhh, herlighet.... hva er det som ikke er trist liksom???! [:(]

Sorry jenter, måtte bare få det ut....

har du ikke søkt hjelp ennå?

Gir deg en skikkelig bjørneklem jeg, håper du ikke ble alt for flat nå.

Men nå må du prøve å manne deg opp da jenta vår, det er ikke mosromt å oppsøke lege pga slikt det hvet jeg men det blir en vanesak det og etterhvert.

Men det er vært det når det klaffer en dag og da får en liten baby, men husk du må til lege før eller senere, ta det som en oppvarming før den store dagen - fødselen. Da er du litt mer forberdet sykisk vil jeg tro, når du først har jobbet deg gjennom gynkologens kontor og utredning, det gjør deg bare sterkere. De fleste gruer seg til å ta det første skrittet, men du må bare tråkke over streken for å kunne komme videre. Sender deg masse støtte støv og håper at du for mannet deg opp og at dion kjære også stiller opp. Lykke til, det hjleper sålite å sitte å være lei seg, opp med hodet nå. Bruk helgen til å manne deg opp så ringer du fast legen din til mandag.

Vennen da!!!

Det er trist å lese at du har så vondt!!!!

Det kommer nok bedre dager skal du se!!! Dette klarer dere!!!

*godklem*

Vennen min da
E så fælt å ha sånne perioda, det vet æ alt om!
Må ikke hate dæ sjøl for at du ikke har turt å spørre om hjelp, må heller la det gå en liten fanden i dæ og si at "NO, NO skal æ også få hjelp". Vi va jo enig om at du sku prate med legen etter ferien, va vi ikke? [:)]

Skjønne godt at du savne pappen din... E sikkert masse tanka som rase i hodet ditt i den forbindelse som gjør sorgen tyngre å bære. Du nevnte vel en gang at du syns det va trist å tenke på at barnan dåkkers ikke fikk en morfar - og det e sikkert tungt å tenke på oppi alt anna som du føle e trist.

Trur ferieturen dåkkers kommer til å gjøre godt i kropp og sjel, du ska se at det e en helt anna Lille Mille som kommer tilbake!
Enig med Nesing her, du e så snill og god og støtte alle andre bestandig fullt ut selv om du sjøl har ditt å stri med. Finnes ikke så mange som dæ, det ska du vite[:)] Hver gang æ ser innlegg fra dæ så ser æ for mæ ei søt og blid jente som sitt å skriv koselige ting[:)] Sånn som meldinga æ fikk på Facebook hos dæ i ettermiddag, den va superkoselig! Og kortet æ fikk hos dæ i fjor (eller det va vel strengt tatt 2006) det har æ enda i skuffa[:)]

Må ikke miste motet (selv om det e lov å ha dårlige daga), det ordne sæ alltid for snille piker - og i den gata stille du først i køa[:)]

Uff uff, Vondt å ha det så tøft ja... Når det meste er trist og leit...
Sender deg en kjempeklem!! Har dere vært i kontakt med legen? Det nytter ikke å være forbanna på seg selv for at du ikke har søkt hjelp tidligere, ikke noe å få gjort noe med. Men du har all mulighet til å starte nå. [:)]

Det eneste jeg kan si er at vi her inne er her for deg, søk trøst i dine kjære, prøv å gjøre noe du vet du liker/setter pris på og så vil disse tunge stundene forsvinne etterhvert...

Klem

ORIGINAL: Pastella

Vennen da!!!

Det er trist å lese at du har så vondt!!!!

Det kommer nok bedre dager skal du se!!! Dette klarer dere!!!

*godklem*

ORIGINAL: Apple

Trist å lese at du er så lei deg, Lille Mille.... Huff, jeg får helt vondt av deg... Håper du føler deg litt bedre i dag. Og du, jeg er sikker på at det kommer til å lykkes for dere snart! Når dere først er inne i systemet, så kommer dere til å få god hjelp. Stor klem til deg!

Enig

Back
Topp