Hm, tenker litt det samme som deg. Frøkna er 6 uker idag. Hun spiser fra begge puppene, men har ikke vært helt fornøyd, sutter på hendene sine, på bodyen og på haka mi igår (måtte teste, fikk sugemerke etter 5 sek
haha). Hun legger godt på seg også, men jeg har gitt en flaske tillegg hver kveld fordi hun suger sån og blir sint. Har rett og slett funnet ut at hun har et diiigert suttebehov bare. Men hun nekter å ta smokk. Prøver og prøver, har kjøpt hundre forskjellige smokker, hun tar noen i noen sekund før hun brekker seg og blir sintere. Nå har jeg igjen å prøve de brune smokkene og de som er kule-runde. Hun SKAL ta smokk. Hun blir ikke fornøyd før hun får sutte på noe hun liker, da blir det som regel pupp, men hun blir så mett til slutt at hun blir sint når der kommer melk, og hun SKAL sutte. Viss hun ikke tar smokk, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre rett og slett.. Kommer ikke til å slutte med den kveldsflasken før leggetid, etter at hun har fått den så sover hun 5-6 t i strekk på natten. Så jeg mater 2 ganger før vi står opp hver dag, og det er i 11-halv 12 tiden
en drøm!