Uff.. Er så redd...

Johnsa

Glad i forumet
Nåå sitter jeg her å griner!, lillebrorn min på 3 år har vært mye syk i det siste, ondt i halsn, feber, diare, oppkast.. Uff.. Å jeg er så redd for at det skal være noe alvorlig.. Har var hos legen i dag, fikk tatt noe prøver,han var litt blek, veid han å sånt, avførings prøve fikk vi tatt no i løpet av dagen som skal leveres inn i morgen..
Legen sir vist han ikke er bedre til etter helgen, så skal han sendes til Unn..

Jeg er så redd for at det skal være noe veldig alvorlig og at noe skal skje me han[:o] Griner så å si nesten hele tiden når jeg er alene da.. Det er så skummelt[&o] Jeg syns så synd i han..
Jeg bor da sammen med mannen min, er ca. 4-5 min kjøring her i fra til foreldrene mine å søsknan, så er mye der om dagan - For er såå redd for at noe skal skje.. har forferdelige grusomme tanker for tiden på hva som kan skje.. Men de andre i familien min tar litt mer med ro ser det ut før.. Uff..

Jeg bare ber no hver kveld til gud for at at skal bli frisk fort og krysser alt jeg kan for at han fort skal bli bedre..

Måtte bare få det ut.. syns det er så vanskelig å prate om det her så holder det litt inni meg.. .. Men blir og vanskelig kjenner jeg å holde det inne i meg.. Prøver å vise andre at jeg er en sterk person som tåler mye.. Uff[&o][&o]

Uff, så trist da... Masse god bedring til han, håper han blir fort frisk igjen og at det ikke er noe alvorlig. Klem til deg! [:)]

Stakkers liten! Får håpe de finner ut hva som feiler han og at han blir fort bedre!

Å huff stakkars liten!
Skal be sammen med deg for han ! Du må oppdatere oss!

Off, man får så inderlig vondt av barn når de er syke. Spesielt når de er så små![:o]
Krysser fingrene for at alt er bra med han![:)]

Uff.. begynner å tenke at kansje jeg har svangerskaps deperasjon..

LIker ikke tanken på at jeg er gravid no som lillebrorn min er syk.. føler at jeg ikke får tatt ordentlig godt vare på han.. Uff..

Back
Topp