uff, de puppene altså...

Rakosy

Elsker forumet
Før jeg fikk mine "endelig lykkelig" kilo, så hadde jeg etter min mening, litt små pupper.. var en håndfull[8D]
Så la jeg jo på meg, gikk fra 75B til 80C.. en STOR håndfull..(jeg har 15 "lykkelig" kilo)
Nå, så er jeg oppe i 80F/85D .. og jeg kjenner dem vokser fremdeles..
er 2 uker siden jeg fikk meg bh i 85D, og det er jo bare såvidt cuppen passer nå da...

hmm.. lurer på hvor det her skal ende altså.

tror jeg skal bli flink å bevege på meg ekstra mye fremover..
siden jeg allerede har 15 kg "for mye", så håper jeg jeg slipper unna med ren svangerskapsvekt økning.. ingen godis kg[8D]
og puppa mine får ikke bli større nå altså[:'(][8D]

og slutter egentlig brystvortene noen gang å være så innmari ømfintlige?
kan jo ikke gå forbi en kjøledisk uten at dem knopper seg skikkelig[8D]

Jeg har gått fra en c-cup til en e-cup på disse svangerskapene... Og denne gangen tror jeg jammen jeg må opp en cup til.. [&:]

ORIGINAL: Henriette1986

Jeg bruker 85 B og nå er jeg d eller c... mene.. de brystvortene. blir de svarte ell ??? haha[:-] de er så brune.. æssj

mine ser heldigvis bare veldig solbrune ut.. nesten så jeg matcher bikkja (brun og hvit)[8D]
men noen får VELDIG mørke..

hmm.. lurer på hvordan de forandrer seg hos dem som er mørkhudede.. for dem har jo nesten sorte brystvorter fra før..[8|]

Hmm.. Bruker fortsatt samme str i bh som jeg har gjort siden forrige svangerskap. Da gikk jeg opp 7 kg på 3 mnd, og opp fra 75D til 75E. Synes ikke de trenger å bli større jeg..[8D]

hehe, jeg hadde endelig fått brystvortene tilbake til "normalen" etter amming før jeg ble gravid igjen. nå eer d jo vondt bare noen ser på de. haha.

Ei venninde av min mor gikk opp til en K. Selv gikk jeg fra en liten 70 B til en dobbel D sist. Når puppene krympa igjen var det lite igjen, men jeg begynner å nærme meg B/C nå. Regner vel med å få sånne dobble D pupper igjen denne gangen:)

kommer de til å være ømme hele svangerskapet eller? kan aldri tenke meg at noen får sutte melk av disse. gjør så vondt atte..

mulig jeg er veeldig rar..[8D] men mine har ikke forandra sæ så veldig.. skal sies at jeg har 85e til vanlig.. de er tyngre men har ikke økt.. og for å svare Rakosy: jeg er mørk og har litt mørke pupper og ser ikke forskjell [:)]

ORIGINAL: mirakelimage

mulig jeg er veeldig rar..[8D] men mine har ikke forandra sæ så veldig.. skal sies at jeg har 85e til vanlig.. de er tyngre men har ikke økt.. og for å svare Rakosy: jeg er mørk og har litt mørke pupper og ser ikke forskjell [:)]

åh! takk for svar[:D]
hadde ikke ventet å svar på det..
[:D]

Back
Topp