Begynner å bli såååå lei.....
Skal ha dåp neste helg, og det er jo vel og bra.
Men nå synes jeg bare det er trasig.
JEG vil ha rosa og hvitt, lilla, rosa og hvitt, eller lilla og hvitt.
Ifølge gudmora til kjærest var rosa ut. Men hun hadde noen fine GRØNNE bånd..... [:@]
I h****** når ble rosa i barndåp ut??? Er blått også ut da eller?
Hun jobber på hotell, så vi skal låne duker og servietter (tøy/stoff) derifra... Og hun kjenner en blomsterdekoratør bla bla bla....
Og dette får vi da gratis. Og maten får vi gratis, for gudfaren til kjærest er kokk. Men han må jobbe litt (er elektriker) i bytte....
Men det er dattera MI som skal døpes!!!
Men skal de hjelpe til, må de ha det som de vil for at vi skal få det billig?? Synes det er helt feil...
Kjærest vil bruke så lite penger som mulig på dåpen, greit nok....
Er jo bare snakk om noen løpere, lys og servietter til kaffen. Skjønner ikke problemet.....
Vil egentlig bare avlyse hele driten, men kommer litt familie fra mi side langveisfra, så blir feil det også... [&o]
Og mamma er irritert for hun mener kjærest bestemmer alt, og han er sint for at han vet at hun mener det....
Her blir det jaffall ikke giftemål i nærmeste framtid...
Skal ha dåp neste helg, og det er jo vel og bra.
Men nå synes jeg bare det er trasig.
JEG vil ha rosa og hvitt, lilla, rosa og hvitt, eller lilla og hvitt.
Ifølge gudmora til kjærest var rosa ut. Men hun hadde noen fine GRØNNE bånd..... [:@]
I h****** når ble rosa i barndåp ut??? Er blått også ut da eller?
Hun jobber på hotell, så vi skal låne duker og servietter (tøy/stoff) derifra... Og hun kjenner en blomsterdekoratør bla bla bla....
Og dette får vi da gratis. Og maten får vi gratis, for gudfaren til kjærest er kokk. Men han må jobbe litt (er elektriker) i bytte....
Men det er dattera MI som skal døpes!!!
Men skal de hjelpe til, må de ha det som de vil for at vi skal få det billig?? Synes det er helt feil...
Kjærest vil bruke så lite penger som mulig på dåpen, greit nok....
Er jo bare snakk om noen løpere, lys og servietter til kaffen. Skjønner ikke problemet.....
Vil egentlig bare avlyse hele driten, men kommer litt familie fra mi side langveisfra, så blir feil det også... [&o]
Og mamma er irritert for hun mener kjærest bestemmer alt, og han er sint for at han vet at hun mener det....
Her blir det jaffall ikke giftemål i nærmeste framtid...