uff, ble litt deppa..

[:)]Alexander krabber ikke ,men kommer seg dit han vil med å ake på rompa. På 10 mnt kontrollen sa helsesøsteren at "Han der kommer til å krabbe og gå seint ,han er for opptatt med å lære å snakke"!Ingen nevnte fysioterapi ,det var bare slik noen unger var. Ikke negativt ment i det hele tatt ,men de som er mest opptatt av språk har liksom ikke tid til både å lære å krabbe/gå og å snakke. Alexander skravler som en foss!!

dattera til ei vennine var tidenes raskaste på akinga si.... mora fekk beskjed om at de måtte til fysio men når de var der, sa han at alt var kjempefint!![;)] ho brukte ei stund på å gå men når ho hadde en sånn fin metode så gjorde det ho ingenting. var veldig flink til å ta tak i ting og gå etter dei og når ho først slapp seg så har ho ikkje stoppa siden....[:D]
huff blei litt rotete det der, håpe du forstår sammenhengen[:D]

ORIGINAL: MICAmor

[:)]Alexander krabber ikke ,men kommer seg dit han vil med å ake på rompa. På 10 mnt kontrollen sa helsesøsteren at "Han der kommer til å krabbe og gå seint ,han er for opptatt med å lære å snakke"!Ingen nevnte fysioterapi ,det var bare slik noen unger var. Ikke negativt ment i det hele tatt ,men de som er mest opptatt av språk har liksom ikke tid til både å lære å krabbe/gå og å snakke. Alexander skravler som en foss!!

ja men det er jo nettopp det jeg mener, tusen takk! Barn er forskjellige og som jeg skrev i innlegget mitt; Hva med alt det andre hun kan som å prate siden hun var 6 mnd gammel og alt det hun kan av ord nå. Thea sitter å studerer munnen min når jeg prøver å lære henne nye ord,hehe. Hun er utrolig smart og suger til seg ord og utrykk som en magnet. Thea er vedlig flink til å prate, men igjen så har man andre barn som er "flinkere" på andre områdere enn det Thea er. Som feks å krabbe eller gå. Der ser du hva jeg mener at barn er forskjellige. Og jeg må få si igjen at ting må skje i deres eget tempo!
Mange veninner av meg sier ÅH så flink hun er til å prate! Min kan ikke sånn og sånn. Og jeg ser på deres barn som kan krabbe og gå og det kan ikke Thea. Ikke det at vi sammenligner barna våre med andre, men man ser jo ganske tydelig nettopp forskjellen!

ok[8|][8|] eg svarte jo totalt på veggene eg. selfølgelig får en hjerta i halsen når hs sei det slik. ho har kanskje jobba en del år og då mista et lite filter om kordan en bør seie ting til forskjellige personer. ?? skal vell ikkje vere enkelt. jaja det går nok bra skal du sjå, no veit du at du er langt frå aleine med en akande ettåring(nesten iallfall).[:D]

ORIGINAL: frøken my

ok[8|][8|] eg svarte jo totalt på veggene eg. selfølgelig får en hjerta i halsen når hs sei det slik. ho har kanskje jobba en del år og då mista et lite filter om kordan en bør seie ting til forskjellige personer. ?? skal vell ikkje vere enkelt. jaja det går nok bra skal du sjå, no veit du at du er langt frå aleine med en akande ettåring(nesten iallfall).[:D]

Hehehe! må le.. dere fra STORD er så morsome! Bedre med oss på andre siden av fjorden (Kvinnherad) *fnis*

jo takk for det[:D] må jo prøve vårt beste[;)]

Back
Topp