to små englebarn
Forumet er livet
ORIGINAL: LilleMy86
barna som ikke krabber utvikler ikke samme balanse som som barn som krabber. noe med diagonal et eller annet tror jeg.(høyre fot/venste arm frem osv. noe de har bruk for når de begynner å gå)..
alt går helt sikkert fint, men det at barn som ikke krabber har en liten ulempe i forhold til de som gjør det er nok sant. det lærer vi hvertfall på skolen(førskolelærer)
kanskje derfor hun nevte det, hadde nok bare et dårlig ordvalg. er jo helt greit å få en fysioterapaut til å se på det da..
det skader hvertfall ikke. [:)]
(jeg har ikke egne barn selv enda[&o],så jeg vet ikke hvor såret man blir når man får here noe sånt om egne barn)
Det er jo ikke noe hyggelig, men det er klart det at om det er noe galt så må det jo sies og alle vil jo det beste for barnet/barna sine. Men jeg mener det er ikke noe galt i at hun ikke krabber. Hun aker seg jo på baken. Min lillesøster gjorde nett det samme. akte seg på baken og siden gikk hun. Hun feiler liksom ingenting den dag idag. Hadde det vært noe mer alvorlig som at hun låg laaaangt etter i utvikling så skulle jeg tatt henne på alvor ,men krabbe, åle eller ake seg må vere barnets valg.