uff blødning...:(

Deedee

Andre møte med forumet
Igår tidlig begynte jeg (etter sex) å blø en frisk blødning, det var ganske rikelig med blod og pågikk hele dagen.. idag er det bare litt på papiret og blødningen er ikke frisk lenger.. jeg har fått time til ul til tirs og ventetiden går så sakte! Jeg har ikke noe vondt i magen og føler meg fortsatt veldig gravid så vi har ikke gitt opp håpet riktig enda, men fytti dette er tøffe saker uansett hvor vanlig det er å oppleve:((

Uff så utrolig slitsomt det må være, lykke til. Håper det ikke er noen ting å at spiren din har fet kjempe bra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Off..håper på det beste. Lykke til:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Krysser for at alt er bra. Er mange som kan blø etter sex, så når du ikke har smerter og blødningene ser ut til å gi seg, høres det veldig positivt ut.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Jeg blødde også etter sex for en liten stund siden. Det gikk fint det altså, har sett liv på ul etter dèt :) Men skjønner at det er fælt å gå sånn å vente!

Takk dere:) Jeg så en livlig krabat på ul i uke 8 og hadde liksom begynt å senke skuldrene bittelitt. Men ja, krysser fingrene og satser på gladnyhet imorgen:)

Huff, håper det går bra:) Jeg trodde sex var helt trygt jeg..
Sex er het trygt, men under en graviditet er slimhinnene mye skjørere så derfor kan det lett begynne å blø litt, men det er helt ufarlig :) Viktig å huske på at i de fleste tilfeller er ikke blødninger farlige, er ofte en grunn til at det skjer :)

Har du vært på ul? :)

Ettersom jeg har blødd i flere dager var vi forberedt på det værste idag, men gjett hva! Lille knøttet var sprell levende og ble målt til å være uke 10+1! Det hadde jeg nesten ikke turt å håpe på engang. Nå er vi lettet og lykkelige <3

Ettersom jeg har blødd i flere dager var vi forberedt på det værste idag, men gjett hva! Lille knøttet var sprell levende og ble målt til å være uke 10+1! Det hadde jeg nesten ikke turt å håpe på engang. Nå er vi lettet og lykkelige <3

Fantastisk:) må være kjekt å få en kjekk nyhet:D håpe på det samme med me på torsdag:)

Fantastisk:) må være kjekt å få en kjekk nyhet:D håpe på det samme med me på torsdag:)

Ja nå flyter jeg på en rosa sky her!:) Lykke til på torsdag! Hvor langt er du på vei?:) Er det første ul?:)

Back
Topp