Ufattelig trist!

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Ser på nyhetene, disse 3 som er tatt av snøskred. Bringer opp triste minner :(
mistet kompisen min i et snøskred for 2 år siden i tana, første gangen det gikk snøskred i tana var den dagen, og det var første dødsfall i snøskred å :(
han hadde 2 barn som nå er uten pappaen sin.
Sitter her og faktisk blir litt sint på alle som trosser slike varsler og går ut i slike områder der det er stor snøskred fare, tenker de ikke på noen andre enn seg selv? er helt sikkert spennende og slikt, men er garantert ikke spennende for familien som sitter hjemme og venter!
Måtte bare få det ut, litt tungt og sitte og se på nyhetene om alle som blir tatt av skred..

Jeg blir også irritert på dem som absolutt må finne den mest spennende plassen å holde på, om det er på ski eller scooter.. De tenker ikke mye over at de som skal komme og redde dem faktisk setter sine egne liv i fare også.. selvfølgelig kjempetrist med dødsfall, men nå er jeg enig med Mads Gilbert at vi bør ha flere kampanjer for at folk skal få opp øynene for hvor farlig det er..

Jeg blir også irritert på dem som absolutt må finne den mest spennende plassen å holde på, om det er på ski eller scooter.. De tenker ikke mye over at de som skal komme og redde dem faktisk setter sine egne liv i fare også.. selvfølgelig kjempetrist med dødsfall, men nå er jeg enig med Mads Gilbert at vi bør ha flere kampanjer for at folk skal få opp øynene for hvor farlig det er..
Det er jo så unødvendig og ta slike sjanser med livet, når det vet at viss de blir tatt av et skred så har de 10-20 min på å komme seg ut av snømassene, og er man alene på tur, så er det umulig. Skulle absolutt vært masse kampanjer og slikt som tar opp dette med snøskred..

Det er jo så unødvendig og ta slike sjanser med livet, når det vet at viss de blir tatt av et skred så har de 10-20 min på å komme seg ut av snømassene, og er man alene på tur, så er det umulig. Skulle absolutt vært masse kampanjer og slikt som tar opp dette med snøskred..
De tror jo også at det er så enkelt at man bare graver seg ut igjen, men det er STORE krefter i sving og de fleste som omkommer i ras blir slått ihjel før raset stopper opp og de kan grave seg ut..

De tror jo også at det er så enkelt at man bare graver seg ut igjen, men det er STORE krefter i sving og de fleste som omkommer i ras blir slått ihjel før raset stopper opp og de kan grave seg ut..
Er utrolig hvor kort tenkt folk egentlig er. :/ håper virkelig at det ikke blir flere omkomne denne påsken, vært lit mange nå den siste uken :/

Back
Topp