Ufør

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Flere her inne som er 100% ufør, eller nylig har blitt det? Hva har dere evt endt opp med i inntekt til slutt?

Jeg Jar nettopp fått innvilget fra nav, men venter fremdeles på svar fra klp. Ut i fra deres nettsider klarer jeg ikke å finne ut hvor mye jeg får. Noen som klarer å forklare for meg? Evt vet hvor lang tid det tar før man får svar?
 
Du kan prøve å logge inn på Nav sine sider og se under utbetaling, kanskje de har lagt inn kommende utbetaling til deg allerede? :)
Ellers så skal det vel stå i brevet fra nav der du fikk det innvilget?
Husker ikke helt, jeg ble ufør i 2014.

Beløpet kommer jo ann på om du jobbet før du ble ufør, om du har fått ung ufør, og eventuelt barnetillegg.
 
Jeg vet hva jeg får fra nav, men venter fremdeles på svar fra klp :) fra nav har jeg fått innvilget fra 1.februar og får første utbetaling nå den 20.
 
Hvordan får du det til å gå rundt økonomisk? Her ser det mørkt ut i øyeblikket…
Vi er to sammen, han er lærling. Får barnetrygd og uføretrygden. Ikke alltid det går rundt, har ofret en del måltider selv så kun jenta vår kan ete. Men vi har klart oss, og vi er flink å spare. Selv har vi kredittkort i nødsituasjon. Det har alltid sett mørkt ut men utrolig nok klart oss, men hadde ikke klart det som alenemor nei, det hadde vært beintøft for meg. Er ung ufør, så vdt ikke om de får mer enn vanlige uføre?
 
Vi er to sammen, han er lærling. Får barnetrygd og uføretrygden. Ikke alltid det går rundt, har ofret en del måltider selv så kun jenta vår kan ete. Men vi har klart oss, og vi er flink å spare. Selv har vi kredittkort i nødsituasjon. Det har alltid sett mørkt ut men utrolig nok klart oss, men hadde ikke klart det som alenemor nei, det hadde vært beintøft for meg. Er ung ufør, så vdt ikke om de får mer enn vanlige uføre?
Man får mer som ung ufør, ja.

Har dere søkt om barnetillegg? Jeg får ganske mye mer utbetalt i mnd pga barnetillegget jeg får :)
 
Back
Topp