uenighet om barn

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
http://www.babyverden.no/Nyheter/--Vurderte-a-lure-meg-til-a-bli-gravid/
jeg synes dette var merkelige meninger.

jeg kan godt skjønne ønske om felles barn med den kjæresten man har NÅ - et kjærlighetsbarn. men hvorfor da velge å gå fra mannen om han ikke vil ha flere barn? var ikke dette liksom "mannen i livet" og man derfor ønsker et barn til akkurat med ham. Ikke bare et barn til (for de har jo nok) - men med ham!

og hvis hun ikke fikk viljen sin om et barn til så skulle hun få bryllup som plaster på såret? hva i all verden har et bryllup med saken å gjøre? ser ikke akkurat at bryllup kan fylle plassen om et ønske om et barn?

Hun vil gjerne at han er far til sitt eget barn - men det virker ikke som de ser på seg selv som en familie - det er liksom mine og dine. Selv om han biologisk ikke er far til hennes barn så kan han være en likegod farsfigur i livet deres og være mot hennes barn slik som "han er mot sine egne barn" som hun sier. Og er han anderledes mot sine og hennes barn? hva skjer forholdet til "hans og hennes" barn når de får et felles, som høres ut som er mye bedre???

og så er hun sjalu på ekskona fordi de har barn sammen, mens hun selv har barn med sin x...? at han ikke ønsker flere barn, betyr ikke nødvendigvis at han ikke ville hatt barn med HENNE.

Hun er jo bare 25 år og de har bare vært sammen i 2 år - haster det?

Nei dette var en rar artikkel synes jeg. Mulig det er jeg som er rar altså, så gjerne forklar meg de som skjønner dette:)

Mrs Lutz skrev:

Hun er jo bare 25 år og de har bare vært sammen i 2 år - haster det?

Nei! :)

..det var det eneste jeg var i stand til å svare på. Er enig med deg ellers, de ser det på en veldig rar måte..

ettersom jeg forsto så var det viktig for henne å få ett felles barn med kjæresten... Han hadde ikke utelukka det 100% og hun gav ham 1 år eller noe på å bestemme seg.. Hun går ikke fra han av den grunn , men om hun ikke får ett barn til med han så skulle hun ha det perfekte bryllup...
hehe var slik jeg forsto det ihvertfall...
Men nei , jeg forstår ikke hvorfor det haster da...

Back
Topp