ubuden gjest

Beht86

Glad i forumet
i natt kom spysyka i lett jogg inn på soverommet vårt og la seg tett oppi ansiktet til johannes..

kl 01.15 var vi i gang.. så etter å ha spydd ned senga, vippestol, mamman sin og x antall håndklær og skift har han nå ikke spydd siden syv...

men, hva skal jeg gi han? hva er godt for magen hans.. har fått i han litt vann heldigvis..

tips og råd tas imot med åpne armer!
på forhånd tuuusen takk!

eplemos har jeg hørt er bra:) Gjerne utblandet med vann..eller faktisk helst det:) en venninne av meg fikk beskjed om å gi sin sønn det etter at han hadde hatt omgangsyken i en uke. Han var skikkelig dehydret.

ORIGINAL: Angel78

eplemos har jeg hørt er bra:) Gjerne utblandet med vann..eller faktisk helst det:) en venninne av meg fikk beskjed om å gi sin sønn det etter at han hadde hatt omgangsyken i en uke. Han var skikkelig dehydret.

Når det gjelder mat vet jeg sannelig ikke. Men det viktigste er jo væske. Om han vil ha sin vanlige mat er jo det bra:)

Huff stakkars Johannes gullet..

Andreas har det andre veien og har fått beskjed om å få i han masse vann og blåbærmos..eller blåbærdrikke....

Håper han blir fort bra igjen God bedring

havre,loff, blåbær og kjeks kan hjelpe til å binde litt.. drikke er viktigs(ikke melk), saft for sukkerets skyld kanskje. litt næring er bedre enn ingen. god bedring[:)]

Back
Topp