Ubetalelig bra :D

Escuro

Forumet er livet
Marius (forloveden min) er ganske fascinert av Mini i magen. Han sjekker med jevne mellomrom om han kan høre hjerteslagene til den lille gjennom magen. Sikkert veldig optimistisk på en stund ennå, men litt gøy er det jo likevel [:D]

De siste dagene har Mini ligget med ryggen ut, og sparket innover, så Marius har ikke kjent noe bevegelse utenpå. Men i går snudde Mini seg igjen, og Marius la øret inntil for å sjekke om han hørte noe.

"Spark ham i øret", sier jeg til Mini. Og så går det 2 sec, før Mini fyrer av en fot midt i fleisen på Marius! Jeg trodde jeg skulle dævve av latter! Marius fløy opp på beina, og så sjokkert og overlykkelig ut samtidig [:D] Hahaaa! Flinke lille Mini som hører på mammaen sin [:D]

Han traff ham faktisk midt inni øret [:D] Bra siktet. Blir nok fotballspiller, som storebroren!

ORIGINAL: idapjus

SÅ søtt![:)][:D][:)]

hehe kan i hvertfall si ungen er treffsikker da [;)]

I går gjorde han det IGJEN!! [:D]
Jeg bad Marius legge hodet ned på magen for å høre etter hjertet, for det kjentes ut som Mini lå med ryggen opp. Marius myste skeptisk bort på meg, og jeg måtte nesten grine meg til det, for jeg er faktisk kjempenysgjerrig på om man kan høre hjertet fra utsiden etterhvert.

Til slutt la han hodet nedpå, og like etter fikk han et dobbelt-spark i kinnet [:D] Han mente han kunne høre at det kom, var visst noe susing eller bobling i vannet inni der. Og Mini rakk jammen å fyre av nok et spark inn i øret hans [:D] Herlige lille pjokken!!! Han er nok ganske sprelsk av seg ja.

Back
Topp