Ubeskyttet sex ni dager etter spontanaborten

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg blødde i sex dager etter den naturlige spontanaborten. Så hadde vi ubeskyttet sex ni dager etter aborten skjedde og jeg har lest på nettet nå at det kanskje ikke var så lurt. At en burde ha ventet minst to uker med å ha ubeskyttet for at livmorhalsen skal kunne lukke seg.

Noen som har noen erfaringer å dele? Gikk det bra med deg? Blir stressa når jeg leser om infeksjon man kan få dersom man har sex for tidlig etter spontanaborten.
Skal vertfall bestille legetime i morgen for å sjekke om livmorhalsen har lukket seg!
 
Hadde du sluttet å blø?
Det er det de anbefaler, vente til en slutter å blø!:happy:
Har hatt sex kort tid etter MA, og gått fint for meg. Ventet til jeg hsdde sluttet å blø da.
 
Hadde du sluttet å blø?
Det er det de anbefaler, vente til en slutter å blø!:happy:
Har hatt sex kort tid etter MA, og gått fint for meg. Ventet til jeg hsdde sluttet å blø da.

Ja, jeg blødde bare i seks dager og har ikke hatt noe spotting etter det. Godt å høre at det gikk bra med deg som også hadde sex kort tid etter MA :)
 
Hadde sex etter MA etter ca 3 uker (fikk cycotec) tok tid og måtte ha flere behandlinger men brukte kondom den første mnd siden jeg enda spottet litt.
 
Hvis du ikke har smerter eller feber så har du mest sannsynlig ikke fått en infeksjon. Da er det ikke nødvendig med en sjekk.
 
Back
Topp