Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja ååå det er ubehageligJoda, hender her også![]()
Egentlig synes jeg det verste er når han tar seg en skikkelig strekk, og jeg føler at han når både så langt ned og så langt opp som det bare er mulig å komme.. Og da lurer jeg litt på åssen han skal få plass de siste 10 ukene....!!![]()
Den er ille ja, kjenner det langt nede i musa og oppi ribbeina samtidigJoda, hender her også![]()
Egentlig synes jeg det verste er når han tar seg en skikkelig strekk, og jeg føler at han når både så langt ned og så langt opp som det bare er mulig å komme.. Og da lurer jeg litt på åssen han skal få plass de siste 10 ukene....!!![]()
Den er ille ja, kjenner det langt nede i musa og oppi ribbeina samtidig![]()
Godt det er flere små som skal vise seg litt fram![]()
Husker lillesøster nesten knakk noen ribbein på meg![]()
Er vel mest strekkingen jeg merker - kommer jo noen spark i ny og ne, men ikke på langt så nært som strekking (skulle jo trodd han selv tror han er en sjøstjerneDen "strekker seg" følelsen er ille! Min tar sats enten ned i underlivet eller på hoftekammen (grusomt!) og helt oppe ved livmorkanten. Den kjennes for å si det sånn!
Har tenkt samme tanke selv, en sjøstjerneEr vel mest strekkingen jeg merker - kommer jo noen spark i ny og ne, men ikke på langt så nært som strekking (skulle jo trodd han selv tror han er en sjøstjerne)
Vurderte å fikse sjøstjernekostyme til når han kommer utHar tenkt samme tanke selv, en sjøstjerne![]()
Gjør det og legg ut bilde herVurderte å fikse sjøstjernekostyme til når han kommer ut![]()