Ubehagelige spark

Dalsfrua

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Lillebror sparker altså så hardt noen ganger, får vanvittig vondt!
Hva er vitsen med det tro, kan han ikke bare være fornøyd med gratis kost og losji :p

Noen andre sine mageboere som er litt vel sterke? ;)

Ja, noen ganger sparker han så hardt at det kommer et høyt "AU" fra meg :D :D pappa'n bare rister på hodet og skjønner ikke hvordan en bitteliten tass kan sparke så hardt :P tror han syns jeg er litt pysete.. Hvordan blir fødselen liksom??

Ja, faktisk! Kan ikke huske at det gjorde like vondt de andre gangene? Kanskje denne er en supersterk liten pjokk?

Generelt går det veldig bra.:) Han beveger seg mye, og av og til kommer det noen spark som bare treffer helt riktig så jeg skvetter til.:)

Joda, hender her også :P
Egentlig synes jeg det verste er når han tar seg en skikkelig strekk, og jeg føler at han når både så langt ned og så langt opp som det bare er mulig å komme.. Og da lurer jeg litt på åssen han skal få plass de siste 10 ukene....!! :P

Egentlig synes jeg det verste er når han tar seg en skikkelig strekk, og jeg føler at han når både så langt ned og så langt opp som det bare er mulig å komme.. Og da lurer jeg litt på åssen han skal få plass de siste 10 ukene....!! :P
Hehe, ja ååå det er ubehagelig:o

Den er ille ja, kjenner det langt nede i musa og oppi ribbeina samtidig :p

Godt det er flere små som skal vise seg litt fram ;)
Husker lillesøster nesten knakk noen ribbein på meg :p

Ja, hender det! Noen ganger føles det nesten som klyping og :o klyper meg i blæra liksom :p

Her er det også en liten karatekid i magen, eller som pappaen sier, en som skal vise fram fotballskills i magen. Tror han har funnet ut at ribbein er morsomme å sparke i, og av og til føles det som om kan sparker lufta ut av lungene mine:p sparka så hardt en dag at boka som lå på magen spratt av magen :) men han får vel snart lære seg å krølle seg mer sammen, for det kan umulig være mye mer plass for akrobatikk i magen snart...nekter å bli større nå :p

Den "strekker seg" følelsen er ille! Min tar sats enten ned i underlivet eller på hoftekammen (grusomt!) og helt oppe ved livmorkanten. Den kjennes for å si det sånn!

Jepp :)

Den er ille ja, kjenner det langt nede i musa og oppi ribbeina samtidig :p

Godt det er flere små som skal vise seg litt fram ;)
Husker lillesøster nesten knakk noen ribbein på meg :p

Hahaha, nemlig!! Skjønner ikke hvorfor han må drive med det der :P
Husker ikke at det var like ille med storesøster, men føles som noen ribbein snart faller av denne gangen :P

Den "strekker seg" følelsen er ille! Min tar sats enten ned i underlivet eller på hoftekammen (grusomt!) og helt oppe ved livmorkanten. Den kjennes for å si det sånn!
Er vel mest strekkingen jeg merker - kommer jo noen spark i ny og ne, men ikke på langt så nært som strekking (skulle jo trodd han selv tror han er en sjøstjerne :P)

Voldsomme spark her og til tider, hender at han sparker bort hånda mi når jeg lener den på magen :-) skvetter ofte hvis han har vært rolig en stund, og det plutselig kommer karatespark.
Synes også det er litt ubehagelig når han flytter seg og ligger med rumpa (kjennes ut som det er rumpa) helt ytterst på magen, så det blir steinhardt i navle-området.
Men ellers veldig koselig med en så aktiv kar :-) føler meg aldri alene :p
Flere som har våknet på natta av sterke spark?

Back
Topp