Ubehagelige spark uke 20

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Er 20+1, ligger i senga for å slappe av og det er full fest i magen! Blir helt sliten av alle spark og bevegelser...

Andre som også synes alle sparkene og bevegelsene kan være litt ubehagelige?

Jepp, særlig når jeg skal sove. Da kjenner jeg det mest langt nede, og det er fryktelig ubehagelig.

Blir verre, trøster meg med det. [emoji23]

Jepp, særlig når jeg skal sove. Da kjenner jeg det mest langt nede, og det er fryktelig ubehagelig.

Blir verre, trøster meg med det. [emoji23]

Uff, er verst når man ligger :hilarious: kan nesten ikke forestille meg hvordan det kommer til å bli ukene fremover :rolleyes:

Jeg pleier å legge meg litt strak ut på sofaen før jeg legger meg. Da pleier hun å rase fra seg. Slik at det er lettere å sove når jeg legger meg. Funker for meg i alle fall

Mest romstering her når jeg sitter på kontorstolen på jobb (gjerne litt fremoverlent). Akkurat som om hun sier ifra at jeg må rette meg opp ellers blir det trangt :P

De siste ukene av forrige svangerskap fikk jeg «juling» hver kveld, haha. Veldig vanskelig å sove :)

Reis dere opp og vugg magen! Det funker. Hihi.. Jeg bare gleder meg til å kjenne spark og bevegelser. Hadde 1 skikkelig spark i dag, første spark liksom. Haha

Back
Topp