Ubehagelige kynnere!

Ja, på søndag hadde jeg konstant I flere timer, så var på kontroll på føden for å sjekke at Ikke livmormunnen hadde blitt påvirket, heldigvis så alt bra ut, men plagene forsvinner jo ikke av den grunn. Får veldig vondt innimellom, spesielt om jeg går litt I oppoverbakke,, og når jeg reiser meg etter å ha lagt I ro en liten stund.

Ja, på søndag hadde jeg konstant I flere timer, så var på kontroll på føden for å sjekke at Ikke livmormunnen hadde blitt påvirket, heldigvis så alt bra ut, men plagene forsvinner jo ikke av den grunn. Får veldig vondt innimellom, spesielt om jeg går litt I oppoverbakke,, og når jeg reiser meg etter å ha lagt I ro en liten stund.
Sliter med det samme jeg og :(

Jeg merker mest til kynnere når jeg ligger, enten på sofaen eller før jeg skal sove! Er veldig ubehagelig! Skal til jordmor i morgen, så får snakke med hun om det da! Er midt i eksamensperioden nå, så kanskje det også kan ha noe å si! :)

Jeg har også det:( holdt på i hele natt, så har ikke fått sovet. Kan ikke huske at jeg hadde så sterke kynnere med nr 1. :(

Har også veldig sterke kynnere. Var ikke plaget av det i det hele tatt med nummer 1, så ble litt stresset av det. I følge legen så er det kroppen som sier i fra at man skal ta det mer med ro - så nå prøver jeg på det;)

Kynnere og mensmurringer i rygg.. :/

Jeg hadde mye kynnere tidligere i svangerskapet, men dette ble bedre når begynte å trappe ned på jobb. Både lege og jordmor har fortalt meg at mye kynnere kan ha sammenheng med at man er sliten eller stresset. Det hjalp hvertfall meg å ta livet mer med ro!

Jeg har også en del kynnere og da mest når jeg stresser på jobb. Det ville jordmor vi skulle ta hensyn til og nå jobber jeg 50 prosent og svangerskapspenger på resten. Tror det er veldig fornuftig, har roet seg med kynnere nå, selv om de kommer innimellom

Back
Topp