Ubehagelig

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Satt på legekontoret nettop å måtte vente 30 min på å komme inn.. Pleier ikke være noe problem, men jeg satt å kaldsvettet, følte meg egentlig dårlig, kjente fingrene hovnet opp, og ble skikkelig varm i hele kroppen.. Drakk 3 glass vann mens eg satt der, fr var nesten redd eg gikk i bakken.. :o men alt legen hadde tid til var sykemeldingen jeg kom for.. Glad jeg skal til jordmor, så får eg forklart til henne ihvertfall. Har en del rare/vonde stikk/støt laaangt nedi dåsen i dag (ikke hatt d siden fredag), og det er også noe jeg ikke har kjent i noe svangerskap før... :( haff, alt man skal kjenne på.!

Uff, så ekkelt. :(
Håper du får tatt en ordentlig prat med jordmoren din da.

Synd at det skal være sånn på enkelte legekontor. De er jo pliktig til å gi en gravid nødvendig pleie og tilsyn, mener nå jeg. Rullebånd-samfunn asså! o_O

Har lavt blodtrykk igjen. Så ve nok derfor. Og stikkingen kommer av at lille gull har gravd seg godt ned i bekkenet allerede! Herreminhatt.

Du beskriver slik jeg hadde det da jeg hadde blodtrykksfall.
Godt du fant ut av hva det var hvertfall =)

Du beskriver slik jeg hadde det da jeg hadde blodtrykksfall.
Godt du fant ut av hva det var hvertfall =)
ja, slet veldig med blodtrykksfall i starten av svangerskapet, men hadde ikke trodd d skulle begynne igjen nå.... Men ikke noe farlig ihvertfall :)

Bra du fant ut av det! Er ikke kjekt å ikke bli tatt seriøst av leger, spesielt ikke når man er gravid og blir bekymret for den lille også, og gjerne også er hormonell samtidig.

Jeg har også hatt noen tilfeller av blodtrykksfall, skikkelig ekkelt første gangen, før jeg visste hva det var. Nå er heldigvis blodtrykket mitt økt litt igjen, så har ikke kjent det på noen uker.

Back
Topp