Ubehagelig

maddison

Betatt av forumet
Noen her som har fãtt sms og tlf fra en som er registrert som gunnar helmuth fossberg fra mosjøen?

http://snilje3.blogspot.com/2009/08/fkk-aff-gunnar.html [:-]

Oi...
Heldigvis ikke fått verken tlf eller meldiger av han...

Hvor har han fått nr deres fra?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=531125

Det lurer jeg også på. Synes det er ekkelt. Og jeg bor skikkelig på landet og han vet utrolig mye

ORIGINAL: maddison

Det lurer jeg også på. Synes det er ekkelt. Og jeg bor skikkelig på landet og han vet utrolig mye

om deg?
Herregud, se å få annmeld denne færle mannen.
Hvorfor slike mennesker låst ute blandt andre, noen han er annmeld en haug av ganger for slik samt bla blotting?

nææææsty[:o]

Nei, men jeg har en Muhammad som har skrevet til meg i over ett år. ''hei, waaaaazzzzz uuup''.
Haha. Jeg har bare latt det gå sin gang. Har jo ikke peiling på hvem det er. Dessuten så er det jo greit og få en melding i ny og ne [8D]

Skjønner godt du skjønner det er ekkelt. Håper det fikser seg!!! [:)]

Er liksom ikke like greit når han sier han har sett meg og stadig sier det skal bli så fint og at vi kan møtes. Da jeg ba han slette nr mitt fikk jeg bare melding om at jeg sku tenke på det. Ringer politiet i morra, greit å varsle at han fortsatt er aktiv

ORIGINAL: Tyttebæra

Nei, men jeg har en Muhammad som har skrevet til meg i over ett år. ''hei, waaaaazzzzz uuup''.
Haha. Jeg har bare latt det gå sin gang. Har jo ikke peiling på hvem det er. Dessuten så er det jo greit og få en melding i ny og ne [8D]

Skjønner godt du skjønner det er ekkelt. Håper det fikser seg!!! [:)]

Hehehe, digget kommentaren at det var jo greit å få en melding i ny og ned:)

Da har jeg snakket med politiet,de var glad for at jeg ringte og dro rett ut for å snakke med han. Tydelig en kjenning ja. Dersom jeg hørte noe mer skulle jeg anmelde det. Synes det er ille om han klarer å sjarmere jenter i tenårene. Skummelt

ekkel fyr[:'(]
men jeg fikk litt lyst til å ringe han å puste han tungt inn i øret[8D]

For en ekling!
Virker jo ikke som den letteste mannen å stoppe virker det som.

Fortsetter han å sende melding/ ringe selv om du ikke svarer også?
Håper du blir kvitt han!

dette syns jeg var creepy ekkelt å utrolig ubehagelig rett og slett for denne mannen ringte opp meg for noen år siden tenkte ikke noe over det , ringte å ville drepe sambo. men det ble plutslig stopp. holdt på ett par mnd bare! *usj*

Back
Topp