Ubehagelig vondt :(

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Er 32+2 uker på vei og har så ondt i bekkenet og skikkelig mye nedpress. Magen er Stein hard så snart jeg gjør noen ting og jeg har begynt og få vondt i baken/nederst i halebeinet. Føler at jeg går som el dame på 90 år :( håper ikke det er begynnelsen av en formidling fødsel.
Flere som plages?

Jeg hadde bekkenplager fra uke 7..:( utrolig vondt å plages slik.. Hvis du føler du har mye kynnere og nedpress så kan du jo ta en tlf til føden og høre om å få komme inn til en sjekk. Kanskje du slapper litt av etterpå. Lurt å legge seg på sofaen med beina høyt, da avlaster du bekkenet:) Lykke til og masse god bedring!:)

Kansje jeg ser det ann til torsdagen. Har jordmor time da. Kan jordmor sjekke om det er noe på gang? Sykehuse er 1 time og 20 min unna :/ kan Jordmora sjekke om gode er festet seg uten og ta ul?

Plagdes med nr 1 og nå nr2. Er i uke 36. Vi må bare holde ut :) noen kjenner ingenting, andre får ikke sove pga smerter. Det blir bedre etter baby kommer :)

Kansje jeg ser det ann til torsdagen. Har jordmor time da. Kan jordmor sjekke om det er noe på gang? Sykehuse er 1 time og 20 min unna :/ kan Jordmora sjekke om gode er festet seg uten og ta ul?
Ja jm kan sjekke, men vet ikke om alle vil gjøre det. Men du får fortelle om dine plager og spør om å få en sjekk.

Back
Topp