Ubehagelig stram mage?

Høstbarn2017

Betatt av forumet
Jeg har i hele dag hatt ubehag med at magen er stram... som at det strekker ut, synes er er ubehagelig og ikke noe deilig. Er 9+2 og er det normalt tro? Er ikke kvalm , men føles bare som at magen strammer... noe tips?

Kan det være kynnere?
Er det hele magen eller kun nede ved livmoren?

Ting vokser jo, så ikke så rart.
Kombinert med oppblåsthet og en *kremt* noe økt appetitt så er jeg ganske stappa selv :D

Rart det der for det er faktisk ubehagelig. Føles så oppblåst at jeg orker ikke å spise fordi føles som magen er stram og stappa [emoji14][emoji14] Håper det gir seg snart [emoji14]

Jeg har det også sånn!! Men jeg ser ut som jeg er 5-6 mndr på vei også da! Men det er skikkelig vondt/ubehagelig når magen strekker seg sånn ut og er helt hard

Jeg har det også sånn!! Men jeg ser ut som jeg er 5-6 mndr på vei også da! Men det er skikkelig vondt/ubehagelig når magen strekker seg sånn ut og er helt hard
Sikkeli ubehagelig! Vet liksom ikke om jeg skal spise [emoji14] sikkeli hard. Hadde ikke sånt da jeg var gravid første gangen men nå for 2 gang så er dette her helt annet enn det jeg hadde første gangen... gosj..

Sikkeli ubehagelig! Vet liksom ikke om jeg skal spise [emoji14] sikkeli hard. Hadde ikke sånt da jeg var gravid første gangen men nå for 2 gang så er dette her helt annet enn det jeg hadde første gangen... gosj..

Haha ja her går det i hjemmelaga knekkebrød og mye salat, men blir like oppblåst og hard uansett :p

Back
Topp