Ubehagelig sparking

Humlesus

Andre møte med forumet
Jeg vet ikke hva som er normalt, så kjekt å få høre andres erfaringer med sparking.

Jeg har tydeligvis en spinnvill bajas der inne, han sparker spesielt mye nedover, selv om det også er stas opp mot ribbein. Men det er disse sparkene nedover som faktisk blir såpass vondt i blant at jeg blir fortvila. Kjennes ut som st han sparker mot åpningen eller noe, for jeg krøker meg sammen og holder på underlivet når han holder på. Vanskelig å forklare, men kjennes ut som at han hoppet på noe som er veldig følsomt og minnet litt om elektriske bølger eller noe :hungover:

Hva er deres erfaringer med dette?
 
Kjenner meg veldig godt igjen. Enkelte ganger blir jeg nærmest på gråten for det er så ufattelig vondt og ubehagelig. Han her sparker mest nedover og på tvers, han har ikke hatt hodet nedover enda virker det som. Mannen min blir bekymret over kaukingen min, så det er heftige spark ja:confused: Men heldigvis er det ikke hver dag, da hadde jeg blitt sprøo_O
 
Hun her ligger på tvers og sparker mest i siden, eller nedover i lysken. Og nå har hun begynt med skikkelig strekk og spenn, og selv om det ikke sparkes så mye ned, så kan det gjøre skikkelig vondt når du føler magen står en halvmeter ut til siden og strekker seg maksimalt. Skikkelig vondt faktisk. Sånn at jeg kan stønne spontant eller si au høyt, som om jeg skulle slått tåa eller noe.
 
Doser’n gikk til angrep på blæra igjen i går. Mannen kalte han en hoppeslottknott etter at det ble noen hyppige dobesøk på meg:)
 
Jeg opplever akkurat det samme. Masse spark nedover og på siden. Synes det er ganske ubehagelig. Kjennes ut som foten skal komme ut nedentil;):inpain: jeg var på kontroll forrige uke (uke 32) og lillemann har ikke snudd seg med hodet ned enda.
 
Jeg har hatt en opp og en ned,vog der gjør sykt vondt når de sparker i blæra :O jeg hyler og holder meg på tissen :p
Nå ligger begge med hodet ned og smertene opp mot og utenpå ribbeina er ikke særlig behagelige de heller. Men spark/trykk i blæra har vært det verste
 
Noen ganger gjør det vondt ja [emoji28]
 
Hehe, jeg må jo le litt over alle disse krapylene våre! Utrolig hvordan de kan holde på aånn der inne. Jeg blir like overrasket, og enkelte ganger irritert, når det setter igang for fullt. Helt utrolig hvilken muskelkraft det kjennes ut som at de har, men vannet gjør det vel litt enklere for dem.
Godt å lese flere har denne erfaringen.
Jeg får faktisk behov for å knipe igjen når deg setter igang i blant, for det er som Augustspire2018 sa her, det kjennes virkelig ut som at en fot er på tur ut :S
 
Har tenkt på det samme og lurt på om flere føler det sånn..... hun her er ikke veldig vilter, men har sine rutiner på sparking og ommøblering i løpet av dagen.... og disse bokseslagene mot underlivet er noe jeg ikke opplevde med storebroren...! Føler meg noen dager helt øm og lurer på om hun er på vei ut .... :p:happy:
 
At ikke livmora har blåmerker på innsiden og morkaken ikke sparkes i stykker, er meg komplett uforståelig.
 
Jeg har hatt en opp og en ned,vog der gjør sykt vondt når de sparker i blæra :O jeg hyler og holder meg på tissen :p
Nå ligger begge med hodet ned og smertene opp mot og utenpå ribbeina er ikke særlig behagelige de heller. Men spark/trykk i blæra har vært det verste
I feel you. Akkurat samme situasjon her. :p
 
Huff Ja. Jeg tror han har snudd seg med hodet ned nå, og han finner mye ubehagelig å sparke i der oppe også. Men det var grusomt å bli sparka i blæra, eller som flere her skriver mot "åpningen"!!! Var noen ganger sikker på at han skulle få hull på posen og få vannet til å gå. Kjentes som han var på vei ut av meg liksom. Ouch.
 
Jeg vet ikke hva som er normalt, så kjekt å få høre andres erfaringer med sparking.

Jeg har tydeligvis en spinnvill bajas der inne, han sparker spesielt mye nedover, selv om det også er stas opp mot ribbein. Men det er disse sparkene nedover som faktisk blir såpass vondt i blant at jeg blir fortvila. Kjennes ut som st han sparker mot åpningen eller noe, for jeg krøker meg sammen og holder på underlivet når han holder på. Vanskelig å forklare, men kjennes ut som at han hoppet på noe som er veldig følsomt og minnet litt om elektriske bølger eller noe :hungover:

Hva er deres erfaringer med dette?
Disse nedover sparkene er noe ekle greier, kjenner akkurat igjen det du beskriver. Noen ganger kjennes det som om en fot eller e hånd er på vei ut. Hadde disse sparkene seneste idag.
 
Har et punkt på venstre side av magen, hvor han elsker å presse/sparke på og det gjør knall vondt.
 
Back
Topp