Ubehag

Netta-Mor

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Flere som ikke får sove om natta?

Enten våknes det av å måtte snu seg, toalettbesøk, eller/og noe sykt press under ribbeina. (Spesielt høyre side). Føles som jeg har fått skikkelig juling under der. Så bare må stå opp og røre meg. Eneste som hjelper litt.

Flere som ikke får sove om natta?

Enten våknes det av å måtte snu seg, toalettbesøk, eller/og noe sykt press under ribbeina. (Spesielt høyre side). Føles som jeg har fått skikkelig juling under der. Så bare må stå opp og røre meg. Eneste som hjelper litt.

Sliter skikkelig om natta selv... Ubehagelig rett og slett :( finner ingen god stilling, våkner fort og får ikke sove igjen... Ikke rart jeg er trøtt og sliten gjennom hele dagen :(

Jeg har en fot som blir teit på natta, vondt i kneet og "voksesmerter" i leggen.. blæ!

Ja babyen våkner når jeg legger meg og sparker masse i blæra... Så 2-4 toalett besøk løpet av natta er rutine :shifty: blir trøtt sv sånt:p:meh:

Sover veldig dårlig, våkner av at jeg får vondt i hoftene og må snu meg, eller gå på do :/

Ja, blir lite søvn. Sovner lett og sover i noen timer før jeg må tisse og etter det er det kynner på kynner, masse sparking og vond rygg :confused:

Jeg sover svært lite. Har en uro i kroppen som jeg blir helt gal av. En slags indre kløe som ikke kan stilles. I tillegg er baby ganske aktiv på natta, og jeg får høylytte protester når jeg legger meg skikkelig tilrette på siden. I tillegg masse kynnere døgnet rundt. Det begynner å tære på nå faktisk og jeg gleder meg veldig til februar. Synes alt er tungt og humøret mitt er dårlig for tiden. Ikke så greit med en utålmodig liten en hjemme da. :(

Ja, jeg har begynt å slite selv. Sliter mest med oppgulp, men sliter med å finne normal sovestilling uten at hendene sovner. I natt var jeg oppe hver andre time på do... Men nå er jeg forkjølt også og da er ting enda verre...

Ja

Ja jeg sover skikkelig dritt om dagen! Enten fordi det verker i bena som vanlig når kvelden eller så ligger jeg bare våken uten grunn. Skikkelig frustrerende!

Sover minimalt jeg og. Må snu meg hele tiden, for begynner å "brenne" på den hofte som ligger ned. Og å snu seg er jo en prosess i seg selv, ikke bare skal hvalkroppen snus, men også alt av puter og dyne skal med rundt. :p
Og så må jeg jo tisse da. Av og til bare èn gang, av og til fire. Og da ligger jeg som regel lenge uten å sovne igjen. Sliten!
Og ja, så må vi ikke glemme krampe i leggene. Det er jo en slager å våkne til.

Har glemt hva nattesøvn er jeg... Hender jeg legger meg i Stresslessen i srua for å få nok "knekk" til å ligge nogenlunde behagelig i en liten stund. . Mrn blir så åoebt rubdt meg at jeg ikke sover godt der heller..

Sover minimalt jeg og. Må snu meg hele tiden, for begynner å "brenne" på den hofte som ligger ned. Og å snu seg er jo en prosess i seg selv, ikke bare skal hvalkroppen snus, men også alt av puter og dyne skal med rundt. :p
Og så må jeg jo tisse da. Av og til bare èn gang, av og til fire. Og da ligger jeg som regel lenge uten å sovne igjen. Sliten!
Og ja, så må vi ikke glemme krampe i leggene. Det er jo en slager å våkne til.
Hehe, beskriver mine snuoperasjoner og ^_^ Og de krampene ♡♡♡ Vet ikke hca jeg skulle gjort uten :-/

Sover veldig dårlig om nettene.. Våkner lett, å sliter da med å sovne igjen.. Har urolig høgre bein, veldig irriterende!!!!
Finner liksom ikje ein stilling til foten!:(
Som regel oppe å tisser om natta, å blir berre liggande våken..
Får da ofte håveverk dagen etter, så da ødelegger dagen min!:((
Plaga med håveverk dette svangerskapet!:(

Må legge til halsbrann også..

Og ja snu prosessen i senga 1 million ganger pr natt er et kapittel i seg selv.. Puter og alt må med..

Så utrolig digg å være pregnant assa!

Våkner opp flere ganger - enten fordi jeg må snu meg eller fordi jeg må på do :-p

Kommer nok til å bestille modningsakupunktur samt kjøre på med sex fra uke 36!
Begynner å bli lei allerede..

Sover veldig dårlig fordi halsen min tar fyr. Har prøvd det meste nå men ingenting hjelper så jeg holder på å bli GAL GAL GAL av det!!

Back
Topp