Ubehag under oul?

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Heisann, nå har jo endel av dere allerede vært på oul, så tenkte å høre litt om deres opplevelse rundt det. Sist svangerskap syntes jeg oul var ganske ubehagelig, og at det ble presset veldig hardt nederst på magen for å få sett alt man skulle se. Han som lå i magen da lå veldig langt ned i bekkenet, så kan jo være det som var årsaken. Så da lurer jeg på, nå et par uker før denne oul, er det flere som synes det har vært litt vondt, eller var jeg bare uheldig sist?

Nå har ikke jeg vært på oul under denne graviditeten, men kan ikke huske at det var ubehagelig eller vondt sist gang. Hadde en god opplevelse av undersøkelsen sist, og hun som undersøkte brukte ekstra lang tid fordi hun syntes det var så gøy at hun så så godt og fikk så fine bilder [emoji5]

Nå har ikke jeg vært på oul under denne graviditeten, men kan ikke huske at det var ubehagelig eller vondt sist gang. Hadde en god opplevelse av undersøkelsen sist, og hun som undersøkte brukte ekstra lang tid fordi hun syntes det var så gøy at hun så så godt og fikk så fine bilder [emoji5]
Da håper jeg virkelig at jeg bare var litt uheldig sist. Sto 'vanskelig leie' på arket vi fikk med fra undersøkelsen. Håper denne ligger litt lettere til :)

Jeg fikk vondt/ubehag under oul med førstemann og på første tul med lille, de sa det var normalt og kom ann på hvor full tarmen eventuellt var. Var veldig forstoppet ved første tul.

Jeg og opplevde det etter/på OUL. Men du må bare være flink å si ifra tenker jeg❤️

Jeg var på OUL i går og syntes ikke det var vondt eller ubehagelig verken under eller etter undersøkelsen :)

Jeg har foreløbig bare vært på TUL i slutten av uke 12, og var ikke direkte vondt, men veldig ubehagelig da han til tider måtte presse hardt. Det ga han riktignok beskjed om, for straks han la på apparatet så oppdaget han jo at morkaka lå foran, og han sa han da måtte presse litt ekstra for å se det han skulle.

Back
Topp