Ubehag og vondt i tarmen

Ponyta

Elsker forumet
Noen som kjenner ubehag i tykktarmen på venstre side? I natt så hadde jeg ganske vondt, begynte å tenke på svangerskap utenfor livmoren. Når jeg trykket på magen, kjente jeg en tykk pølseklump som gikk fra navlen og ned på venstre side. Det er tykktarmen jeg kjenner eller? Var ømt å ta på og gjorde konstant vondt i etpar timer, så ga det seg. Nå kjenner jeg det litt, men ikke veldig vondt.

Jeg ville ha gått til legen jeg. Har selv hatt svangerskap utenfor livmoren, og det kan være ganske alvorlig.

Bedre å sjekke en gang for mye :)

Kontakt legen, det er best å være på den sikre siden! :)

Takk for svar, ringer legen om det fortsetter og/eller blir verre. Føler at det er tarmen som er øm, kanskje litt luftsmerter og. Husker jeg hadde lignende vondt forrige svangerskap, men da var magen mye større og det var babyen som presset tarmene.

Jeg ville ha gått til legen jeg. Har selv hatt svangerskap utenfor livmoren, og det kan være ganske alvorlig.

Bedre å sjekke en gang for mye :)

Signerer denne, bedre å sjekke en gang for mye ;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Har du vært do da? Høres ut som du er skikkelig forstoppet, siden du kan kjenne tarmen din. Mener ikke å bry meg i det, men forstoppelse er veldig mye bedre enn gravid utenfor:) krysser fingre for deg!!:)

Har du vært do da? Høres ut som du er skikkelig forstoppet, siden du kan kjenne tarmen din. Mener ikke å bry meg i det, men forstoppelse er veldig mye bedre enn gravid utenfor:) krysser fingre for deg!!:)
Jeg var ikke på do igår, men dagen før der. Har litt problemer med treig mage fra før av, så tenker at det kan være det...og håper det. Men blir bekymret litt uansett! Det er ikke luftsmerter, for det har jeg hatt flere ganger før, og det er forbanna vondt (kan være). Dette er mer en konstant ømhet på venstre side.

Jeg var ikke på do igår, men dagen før der. Har litt problemer med treig mage fra før av, så tenker at det kan være det...og håper det. Men blir bekymret litt uansett! Det er ikke luftsmerter, for det har jeg hatt flere ganger før, og det er forbanna vondt (kan være). Dette er mer en konstant ømhet på venstre side.
Sjekk det ut ;)

TuMmY LoVe

Back
Topp